Tamer Adas | 30 listopada 2021, 11:50
Polskie studio oraz wydawca Vivid Games podzielił się rezultatami za okres 3. kwartału 2021 roku, przy okazji spoglądając już teraz w stronę 2025 roku....
Twórcy hitowego Real Boxing 2, odnotowali przychody na poziomie 6,5 miliona złotych, co z kosztami operacyjnymi przełożyło się na rachunek wynoszący 2,6 miliona złotych.
Zarządzający firmą już teraz zaglądają w przyszłość do roku 2025, stawiając do tego na maszynowe uczenie się, analitykę, a także na płatny pozyskiwanie użytkowników. Celem jest uzyskanie miesięcznych przychodów na poziomie aż 3,9 miliona dolarów amerykańskich.
W minionym tygodniu na rynku ukazało się nie tylko wspomniane RB 2 na Nintendo Switcha, ale także Chrono Cards: Mobbles, które nieźle poradziło sobie na starcie i cieszy się sporym uznaniem.
Przeczytaj również: Poznaliśmy datę premiery Gardenia, najnowszego symulatora od studia SimFabric
Zaprezentowana strategia jest konsekwencją podjętych wcześniej działań i podkreśla priorytety kluczowe dla rozwoju Vivid Games. Stawiamy na trzy filary: rozwój obecnego portfolio, stworzenie nowego tytułu bazującego na meta-grze Real Boxing 2 i publishing nowych gier, pozyskiwanych w ramach programu wydawniczego oraz prototypowanych wewnętrznie przez usprawniony dział wydawniczy. Cel, który chcemy zrealizować do 2025 roku, tj. 3 gry o miesięcznych przychodach >1M USD i 3 kolejne o przychodach >0,3M USD jest ambitny, ale w naszej ocenie realny. Dzięki drodze jaką przeszliśmy w rozwoju Real Boxing 2, wiemy co zrobić, by odpowiednio wyskalować tytuł w modelu GaaS (Game as a Service). Potrafimy też lepiej ocenić i szybciej zweryfikować potencjał komercyjny przychodzących do nas gier. Odchodzimy od ilości na rzecz jakości – podkreśla Jarosław Wojczakowski, CEO Vivid Games.
III kwartał był dotychczas najlepszym w tym roku. Istotnie podnieśliśmy metryki w Real Boxing 2. Dużo sił i środków zainwestowaliśmy też w kluczowe dla naszej przyszłości technologie big data czy analitykę. Sukcesywnie rozwijamy swoje kompetencje w progresywnym podejściu do tworzenia gier w modelu GaaS (Game as a Service) i jestem przekonany, że przyniesie to wymierne rezultaty – podsumowuje Wojczakowski.
Chrono Cards znajduje się obecnie w początkowej fazie rozwoju. Po premierze rozpoczęliśmy zintensyfikowane działania w celu zbudowania globalnej i zaangażowanej społeczności graczy. Wykorzystujemy do tego przede wszystkim Discord i Facebook’a. Prowadzimy też kampanie UA i zbieramy dane, od których zależy co zaoferujemy graczom w nadchodzących aktualizacjach i kampaniach LiveOps. Pierwsze opinie graczy są bardzo pozytywne. - podkreśla Piotr Gamracy, General Manager, odpowiedzialny w Vivid Games m.in. za publishing.
Real Boxing 2 jest dostępne na urządzeniach mobilnych z iOS oraz Android, a wydanie Nintendo Switch zadebiutuje 26 listopada 2021 roku.
Vivid Games S.A. obecne jest na parkietach Giełdy Papierów Wartościowych.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu