Wystartował 2. dzień konferencji Gaming na Giełdzie VII - Marketing w grach – jak robić to dobrze?

lubiegrac news Wystartował 2. dzień konferencji Gaming na Giełdzie VII
Wystartował 2. dzień konferencji Gaming na Giełdzie VII - Marketing w grach – jak robić to dobrze?



Tamer Adas | 17 listopada 2021, 12:00

Właśnie wystartował 2. dzień konferencji Gaming na Giełdzie VII - Marketing w grach – jak robić to dobrze? Nadszedł czas na kolejne 4. punkty programu!

Wczoraj odbył się pierwszy dzień wydarzenia, które zgodnie z planem zaoferowało widzom cztery wykłady dotyczące różnych aspektów marketingu oraz sytuacji branżowej w ogóle.

Nadszedł czas na kolejne cztery debaty poruszające obecnie temat poprawnego reklamowania gry, zmiany zachowań społeczności graczy, nowych metod działania oraz reakcji branży gier na wprowadzane ograniczenia w bezpośrednim kontakcie z graczami.

Po raz kolejny transmisje odbywają się od godziny 12 do godziny 15:35, poruszających w czterech segmentach wymienione zagadnienia z 7. Gamingu na Giełdzie.

Harmonogram 2. dnia konferencji Gaming na Giełdzie VII

  • 12:05 – 12:50 Mateusz Witczak – Jak reklamować gry, żeby ich nie przereklamować?
  • 13:00 – 13:45 Dominika Szot – Gameplay na Youtube i stream na Twitchu zamiast recenzji w czasopismach. Jak na przestrzeni lat zmienił się marketing gier i sami gracze?
  • 13:55 – 14:40 Mariusz Klamra – Influencer marketing zamiast kampanii banerowej? Streamerzy i ich rola w promocji
  • 14:50 – 15:35 Paweł Hekman – E3 i Gamescom z wirtualnego stanowiska. Jak promować swoje gry na Targach online w dobie pandemii?

 

Zapraszamy do transmisji!

Gaming na Giełdzie VII - dzień drugi from StockWatch.pl on Vimeo.

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners