Wywiad z Adrianem Łapczyńskim, prezesem zarządu Epic VR - O nowej grze, współpracy ze Stock i NewConnect...

lubiegrac wywiad Wywiad z Adrianem Łapczyńskim, prezesem zarządu Epic
Wywiad z Adrianem Łapczyńskim, prezesem zarządu Epic VR - O nowej grze, współpracy ze Stock i NewConnect...



Tamer Adas | 27 czerwca 2021, 23:00

Zapraszamy Was do nowego wywiadu z Adrianem Łapczyńskim, prezesem zarządu Epic VR, studia współpracującego przy nowej grze z marką Stock Polska. Czym będzie nowy tytuł? Co zaoferuje graczom? Czego się można po nim spodziewać? Odpowiedzi poznajcie poniżej....

W ostatnim czasie trochę ze swojego drogocennego czasu poświęcił dla nas Pan Adrian Łapczyński, prezes zarządu Epic VR, z którym mogliśmy nieco porozmawiać o najnowszym projekcie studia, znanej korporacji z jaką firma współpracuje oraz o przygotowaniach do debiutu na parkietach NewConnect.

 

Czego możemy się spodziewać po grze zrealizowanej dla Stock Polska? 

Adrian Łapczyński: To już nasz drugi projekt zrealizowany we współpracy z marką Stock Polska. Gra z pewnością dostarczy wielu emocji i adrenaliny oraz otworzy przed graczami świat sportów wyczynowych. Mechanika produkcji obejmuje wspinanie się po największych i najbardziej znanych budynkach na świecie, w pięciu różnych lokalizacjach. Tworząc grę postawiliśmy na emocje i wywołanie adrenaliny wśród użytkowników, co jest zgodne z przekazem marki Stock Polska i produktami, które promujemy właśnie w tym projekcie.

 

Jak doszło do współpracy ze Stock Polska? 

Współprace rozpoczęliśmy prawie dwa lata temu, kiedy firma zgłosiła się do nas z koncepcją stworzenia marketingowego rozwiązania VR. Miało ono być krótkie, dostarczać intensywnych wrażeń i dobrze wpisywać się w charakter marki Stock Polska. Zdecydowaliśmy wtedy wspólnie, że w kryteria te doskonale wpisuje się gra wspinaczkowa. Użytkownik wspinałby się w ramach rozgrywki po górze w kształcie butelki, na której szczycie czekałaby nagroda w formie promowanej wódki Stock. Sama wspinaczka nie jest łatwa, ze względu na trudne ukształtowanie terenu, niekorzystne warunki atmosferyczne oraz niestabilność uchwytów, z których korzystamy w trakcie wspinaczki. Gracz musi cały czas być czujny i szybko się wspinać. Wyzwanie jest trudne, a nagroda zadowalająca, ponieważ poza wcześniej wspomnianą wódką, na gracza czeka na szczycie piękny krajobraz górski.

 

Skąd wziął się pomysł na grę? Co będzie charakteryzować projekt? Jakiego typu będzie to produkcja? Na bazie jakiego gatunku/jakich gatunków opracowywana jest ta rozgrywka? 

Jest to gra, w której w pełni przenosimy się do wirtualnego świata i w rytm dynamicznej muzyki wspinamy się na czas po największych budynkach na świecie. Pomysł na taką koncepcję zrodził się po przeanalizowaniu wartości marki – Stock stawia na dynamiczne wrażenia i chce wywołać adrenalinę wśród użytkowników. W naszej produkcji priorytetem również są emocje.

 

Na jakim etapie produkcji znajduje się wspomniany projekt? 

Projekt jest już zakończony, przetestowany i przekazany do klienta. Liczymy, że już wkrótce efekty naszej pracy będzie można zobaczyć w klubach muzycznych, na imprezach i w innych miejscach, w których promowane są produkty marki Stock.

 

Czy może nam Pan zdradzić gdzie przyjdzie się graczom wspinać? Jakich widoków możemy się spodziewać? 

Wspinamy się po najbardziej rozpoznawalnych budynkach na świecie od Burj Khalifa, poprzez Empire State Building, aż po Wieże Eiffla. Staraliśmy się jak najlepiej oddać realizm tych miejsc i ich otoczenia. W trakcie wspinania możemy również podziwiać rozległe panoramy danych miast, w których przygotowanie włożyliśmy dużo pracy. Akcja każdej z pięciu rozgrywek, w trakcie w których wspinamy się po budynkach, dzieje się zawsze w nocy. Towarzyszy nam publiczność i helikopter marki Stock, który na bieżąco obserwuje nasze poczynania. W grze pojawiają się elementy, które ułatwiają użytkownikom wejście na górę poprzez, m.in. skrócenie czasu wspinaczki,  co skutkuje prześcignięciem naszych rywali. Mechanika produkcji polega na wspięciu się w jak najkrótszym czasie na sam szczyt budynku.

 

wywiad Adrian Łapczyński Epic VR - 27621  (2) 

 

Jak zamierzają Państwo poradzić sobie z problemami z błędnikiem? Przykład konkurencyjnych tytułów wskazuje na to, że nie jest to łatwe do osiągnięcia. 

Zajmujemy się VR od 2013 roku. Przez ten okres przetestowaliśmy nasze rozwiązania na tysiącach osób. Dzięki zdobytemu doświadczeniu radzimy sobie m.in. z problemami z błędnikiem. Tworząc mechanikę gry, staramy się, aby każdy ruch użytkownika był przenoszony ze świata rzeczywistego do świata wirtualnej rzeczywistości naturalnie i dokładnie. Istotne jest również rozmieszczenie elementów i obiektów przestrzeni w taki sposób, aby gracz mógł swobodnie i naturalnie zmieniać swoją perspektywę. Dzięki temu, w trakcie przemieszczania  się po ścianach, błędnik odbiorcy będzie dostawał odpowiednie bodźce i dostosowywał się do przestrzeni wirtualnej. W efekcie, mimo ciągle zmieniającej się perspektywy przestrzeni widzianej przez użytkownika, przystosowanie się staję się mniej problematyczne.

 

Co stanowi inspirację dla tytułu? 

Przenosząc całą akcję na inny poziom realizmu – do miasta, inspirowaliśmy się naszym poprzednim projektem. Zależało nam, aby użytkownik w łatwy sposób doświadczył wrażeń, które są dla niego niedostępne  w świecie rzeczywistym.

 

Kiedy możemy się spodziewać premiery? Na jakich platformach pojawi się gra? 

Gra nie będzie ogólnodostępna. Została ona przekazana klientowi i zrealizowana w oparciu o platformę Steam VR.

 

Na jakim etapie przygotowań do debiutu na NewConnect znajduje się spółka?

Jesteśmy na etapie ustalania kolejnych kroków i formalności. O postępach tego procesu będziemy informowali na bieżąco.

 

Epic VR ma w planach debiut na NewConnect.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners