Już od pierwszego spotkania można było stwierdzić, że nadajemy na tych samych falach - Wywiad z Marcinem Janiszewskim, prezesem Sylen Studio

lubiegrac wywiad Już od pierwszego spotkania można było stwierdzić, że
Już od pierwszego spotkania można było stwierdzić, że nadajemy na tych samych falach - Wywiad z Marcinem Janiszewskim, prezesem Sylen Studio



Tamer Adas | 16 grudnia 2021, 13:05

Zapraszamy do wywiadu z panem Marcinem Janiszewskim o premierze gry Komornik: Nieskruszony, przyjęciu jej przez graczy oraz planach studia na przyszłość.

Jak oceniają Państwo przyjęcie Komornik: Nieskruszony? Co o grze powiedzieli gracze?

Nasza pierwsza gra Komornik: Nieskruszony została przychylnie przyjęta przez graczy. Od dnia premiery 9 listopada, opinie o grze w serwisie Steam utrzymują się na poziomie Bardzo Pozytywnym.

Czy premierę mogą Państwo uznać za udaną?

To zależy co rozumiemy pod pojęciem udaną, dla nas było to przede wszystkim przetarcie szlaku, pozwalające na zbudowanie świetnego i zgranego zespołu. Dodatkowym aspektem było wprowadzenie graczy w uniwersum "komornicze", pozwalające na zbudowanie społeczności przed kolejnym projektem.

Skąd wziął się pomysł na Komornik: Nieskruszony?

Jako młode studio, które dopiero rozpoczyna swój żywot, postanowiliśmy zacząć od mniejszego projektu. Jako, że licencja Komornika bazuje na książkach, naturalne było rozpoczęcie od gry najbliższej materiałowi źródłowemu. Dodatkowym atutem była możliwość bezpośredniej współpracy z autorem uniwersum.

Michał Gołkowski wspominał, że pozytywnie go państwo zaskoczyliście i przekonaliście do wizji gradaptacji. Jak długo trwały przygotowania do tej rozmowy? ;)

Rozmowy z Michałem trwały kilka miesięcy, jednak już od pierwszego spotkania można było stwierdzić, że nadajemy na tych samych falach, a w naszych głowach wykluła się bardzo podobna wizja współpracy.

Czym będzie Dream of Gods? Co będzie charakteryzować tę grę?

Tak jak ogłaszaliśmy w poprzednich komunikatach, projekt Dream of Gods został porzucony na rzecz stworzenia serii gier w uniwersum "Komornika", a wypracowane assety zostaną użyte w przyszłych projektach.

Czy proces przejścia na produkcję wyraźnie większego projektu nie będzie dla Państwa stanowić problemu?

Każdy projekt, bez względu na jego wielkość obarczony jest ryzykiem. Naszym zadaniem jest to ryzyko minimalizować. Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie oraz posiadaną licencję celujemy w stworzenie świetnej gry, na miarę naszego studia.

Czego jeszcze gracze mogą się spodziewać w przyszłości po Sylen Studio?

Szykujemy w najbliższym czasie kilka niespodzianek dla naszych graczy oraz inwestorów, natomiast na tym etapie nie chciałbym ujawniać więcej informacji.

 

Komornik Nieskruszony ukazało się 9 listopada 2021 roku na komputerach osobistych.

Karta na Steam

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners