Pochodzące z Węgier studio Neocore Games opublikowało świeży materiał wideo z zapowiedzianego w zeszłym roku Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr.
Film trwa dwie minuty i widać na nim fragmenty rozgrywki, które głównie skupiają się na dość skomplikowanym i zaawansowanym systemie zniszczeń. Studio przyznało że prawie każdy obiekt dostępny w produkcji może zostać mocno zniszczony bądź w inny sposób usunięty. Jednak to zależy od: 1) Wielkości. Większe obiekty mogą przyjmować dużo większą dawkę ołowiu. Więc posłużą graczu dłużej. 2) Nie wszystkie materiały są wytrzymałe. Mimo tego w innych przypadkach lepsza jest jakość danego przedmiotu niżeli ilość. Im mniejszy tym wytrzyma dłużej. 3) Broń. Podstawowe uzbrojenie nie przebiją najmocniejszego opancerzenia.
System dostępny w produkcji jest dosyć ważny ponieważ produkcja opiera się głównie na wymianie ognia z wykorzystaniem opancerzenia. Więc gracz musi je dobrać rozważnie i uwzględniać każde za i przeciw. Producenci przyznali że taki system stanowi dla grającego i szansę i zagrożenie. Przedmioty mogą zawierać pewnego rodzaju substancje, które mogą lub nie muszą wybuchnąć. Każdy przedmiot, który zostanie zdetonowany wytwarza falę uderzeniową, która rani przeciwników.
Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr swoje oblicze ma pokazać jeszcze w tym roku. Gra ma się ukazać na PS4, XB1 oraz PC.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu