Tamer Adas | 18 czerwca 2024, 07:10
Wczoraj opublikowano zadziwiające wieści dotyczące tego, jakie są założenia growego projektu Wonder Woman. Kolejny tytuł sporządzany przez zespół Monolith Productions powoli ma nabierać kształtów.
Niedawno wspominaliśmy Wam o tym, że jeden z informatorów miał wspominać o produkcyjnych problemach duetu Monolith Productions i Warner Bros. Interactive Entertainment. Tymczasem... tym razem doczekaliśmy się wycieku w świecie!
Ten związany jest z informacjami o założeniach, planach oraz zamierzeniach dotyczących tego, czego się fani mogą spodziewać po samodzielnych przygodach legendy z komiksowego świata DC.
Przeczytaj również:
Jak się okazuje faktycznie mamy mieć do czynienia z tytułem akcji z elementami przygodowymi, który będzie oferować kilka spotkań z innymi herosami, ale główny akcent został postawiony na dynamiczną walkę nastawioną na combosy. Te osiągane mają być poprzez szeroki zakres ciosów oraz broni, a jednym z nich ma być klasyczne Lasso Prawdy.
Uwaga spoilery!
Faktycznie gra ma korzystać z systemu Nemesis z losowo generowanymi przeciwnikami o określonych cechach i reakcjach na poczynania graczy. W otwartym świecie mają się pojawić starcia między innymi z Meduzą, Cheetah czy Circe.
Opowieść ma koncentrować się na przeprowadzonym ataku na Themyscirę, którą spróbuje odeprzeć tytułowa bohaterka ze wsparciem swoich walecznych sióstr. To jednak wiązać się będzie z licznymi wyzwaniami na ich drodze.
Gra Wonder Woman nie doczekała się ogłoszenia daty premiery.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://www.playstationlifestyle.net/2024/06/16/monolith-wonder-woman-game-story-details-concept-art/
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu