Założono Retrovibe, nowe wydawnictwo szykują kilka niezłych premier w 2021 roku!

lubiegrac news Założono Retrovibe, nowe wydawnictwo szykują kilka niezłych premier w 2021 roku!
Założono Retrovibe, nowe wydawnictwo szykują kilka niezłych premier w 2021 roku!



Tamer Adas | 2 czerwca 2021, 21:05

Założono Retrovibe, zupełnie nowego, polskiego wydawcę gier niezależnych, który rozpoczyna swoją działalność od zapowiedzi kilku ciekawych projektów.

Michał Kiciński (współzałożyciel CD Projektu) oraz Michał Affelski i Krzysztof Papliński (współzałożycie niezależnego wydawcy gamingcompany) zdecydowali się współpracować, czego efektem było stworzenie wydawnictwa Retrovibe. Nowa firma rozpoczyna mocno, gdyż o pięciu gier, które mają się ukazać w tym i w przyszłym roku.

Nowy gracz na rynku zaopiekuje się wydawniczo pięcioma niezwykłymi tytułami zmierzającymi na komputery osobiste na GOG-a oraz Steam - Project Warlock II, Janosik 2, B.I.O.T.A., The Looter i Shardpunk: Verminfall.

Spółka zajmie się wydaniem gry Janosik 2, której pierwszą odsłonę już teraz możecie sprawdzić za darmo na wspomnianych platformach, przygotowując nas na kontynuację retro-platformówki. Słowacki rozbójnik powraca w drugiej odsłonie, stawiając na elementy metroidvaniowej oraz kilka grywalnych postaci.

Project Warlock II to druga odsłona cenionej strzelanki retro, która zabierze graczy do walki z kolejną inwazją demoniczną z hordami potworów. Udoskonalona grafika, jeszcze lepsze strzelanie oraz znakomite ścieżka dźwiękowa zapewnią graczom znakomitą zabawę!

Intrygująco zapowiada się również Shardpunk Verminfall, w którym zmierzymy się z przerażającymi falami szczurów, mogącymi unicestwić stolicę Imperium.

The Looter to nadchodząca gra, w której wcielamy się w jednego z ostatnich przedstawicieli homo sapiens. Nasz wojownik w dziczy Tortury zmierzy się z masą przerażających mutantów, poznając przerażającą historię stojącą za historią świata przedstawionego.

W portfolio znalazło się także B.I.O.T.A. czyli produkcja o grupce komandosów Gemini 2, którzy zawalczą z przeszło 40 mutantami opracowanymi i wysłanymi przez złowrogą korporację V-corp. 10 lokacji zapewni nam różnorodne wyzwania oraz przygody.

 

Przeczytaj też: HyperX oficjalnie przejęte przez HP, Kingston natomiast otwiera nowa markę gamingową - Kingston FURY

 

Jako nastolatek wychowałem się na grach retro i nadal bardzo je lubię. Znamy się z Michałem i Krzyśkiem od lat i podoba mi się ich podejście do pracy. Razem zamierzamy zająć się mniejszymi projektami, które tworzone są z miłości do gier i prawdziwej pasji. Zdecydowanie podzielam takie podejście. Jeżeli ktoś szuka wsparcia we wprowadzeniu swojej gry na rynek to zapraszam do współpracy z Retrovibe. Będzie ona prowadzona w atmosferze otwartości i fair play - mówi współzałożyciel wydawnictwa, Michał Kiciński.

Dla nas Retrovibe to egzoszkielet, który wzmacnia pracę deweloperów. Oferujemy wsparcie finansowe, marketingowe i doradcze. W ten sposób twórcy mogą skupić się na tym, co najważniejsze - tworzeniu takich gier, jakie sobie wymarzyli. Pracujemy z zapalonymi deweloperami, którzy mogą zrealizować swoje marzenia bez ingerencji w ich wizję twórczą. Od właśnie zapowiedzianego Project Warlock II po oczekującego na datę premiery The Looter - chcemy stworzyć portfolio o zbliżonej stylistyce - zarówno graficznej, jak i gameplayowej. A to dopiero początek. Nadchodzące miesiące to ciężka praca dla nas wszystkich, no i ciągle poszukujemy tytułów neo-retro, które mieszają oldschoolowe wrażenia z nowymi technologiami - mówi Krzysztof Papliński, współzałożyciel Retrovibe.

Live Dev to okazja, by zobaczyć, jak gry rosną na twoich oczach. Można zapoznać się z różnymi etapami dewelopmentu nawet po premierze. To świetna okazja spojrzenia za kulisy tworzenia gier. W ramach cyklu Live Dev chcemy stworzyć społeczność fanów retro, których interesuje dewelopment. Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy podzielić się z Retrovibe naszym doświadczeniem przy tworzeniu treści i razem pracować nad tym projektem - mówi Daniel Delong, Project Lead w Jarock.pl

Janosik i Retrovibe pasują do siebie doskonale - jak oscypek do żurawiny - mówi Marcin Onysko z Onix Games.

Nigdy w życiu nie cieszyłem się tak bardzo. To początek czegoś wspaniałego. Retrovibe zna się na rzeczy. Po prostu wiedzą, co to znaczy retro - mówi Kuba Cisło z Buckshot Software.

Przestałem tworzyć appki biznesowe i mogłem zająć się zabijaniem olbrzymich szczurów. To dopiero szczęście! Przychodzi szczur do lekarza, a lekarz na to STRZAŁ Z CIĘŻKIEGO KARABINU PROSTO W PYSK! - mówi Sławek Bryk z Clockwork Pile.

Po niekończących się starciach pikseli, scenariuszy, tabelek i rozpisek, wreszcie możemy się cieszyć, że dzięki współpracy z Retrovibe nasza gra trafi na do graczy w doborowym towarzystwie innych indyków - mówi Łukasz Frączek, Art Director w Tactical Dogs.

Nikt nie mógłby ulepszyć mojej gry tak, jak zrobiła to ekipa Retrovibe. Jestem zachwycony możliwością dołączenia do tego zespołu. Retroświecie, nadchodzę! - mówi Ivan Porrini ze Small Bros., twórca gry B.I.O.T.A.

 

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners