redakcja | 12 października 2024, 14:00
Red Square Games oraz Sylen Studio ogłosili premierę swojego najnowszego tytułu, „Sancticide”, na nadchodzącym Festiwalu Steam Next. Jest to dynamiczny, mroczny slasher typu TPP, który wprowadza graczy w świat apokalipsy biblijnej, oparty na literackim uniwersum Komornik autorstwa Michała Gołkowskiego. Gra ma zadebiutować w trybie wczesnego dostępu na początku 2025 roku, co jest częścią strategii dywersyfikacji przychodów spółki.
„Cieszymy się, że już teraz możemy zaprezentować środowisku graczy próbkę naszej nadchodzącej produkcji w postaci dema” – stwierdził Krzysztof Wolicki, prezes Red Square Games.
W „Sancticide” gracze przejmują kontrolę nad Ezechielem, Komornikiem, który ma za zadanie wykorzenienie grzechu w służbie Górze. Gra łączy w sobie intensywność akcji z elementami rogue-lite, oferując unikalne mechaniki rozgrywki. Istotnym aspektem jest wprowadzenie mechaniki Koszerności, która definiuje, jakie przedmioty i istoty są akceptowalne przez wyższe moce. Ta innowacja wpływa nie tylko na fabułę zadań, ale również na interakcje z postaciami niezależnymi oraz rozwój postaci gracza.
W pierwszej wersji demonstracyjnej, gracze będą mieli możliwość eksploracji początkowego poziomu oraz obszaru treningowego, napotykając różnorodne typy przeciwników oraz broni. Akcja gry odbywa się w półotwartym świecie, w którym użytkownicy mogą wchodzić w interakcje z kluczowymi postaciami i walczyć z przeciwnikami, wykorzystując różnorodne umiejętności i ekwipunek Komornika.
Śmierć w „Sancticide” pełni ważną rolę w rozgrywce, działając jako mechanizm edukacyjny, który pozwala graczom dostosować strategie i umiejętności w kolejnych podejściach. Gra stawia przed użytkownikami wyzwania przetrwania w surowym świecie biblijnej apokalipsy, gdzie śmierć oznacza nowy początek, a nie koniec rozgrywki. Zespół deweloperów planuje ewolucję tytułu poprzez różne etapy, w tym demo, wczesny dostęp, aż do ostatecznej wersji, w której znajdą się dodatkowe poziomy, wrogowie oraz misje.
Przeczytaj także:
Data premiery „Sancticide” zależy od decyzji właściciela IP, Sylen Studio. Zgodnie z zawartą umową, deweloper zajmie się także marketingiem oraz promocją projektu w mediach społecznościowych. Miesięczny przychód z umów między Sylen Studio a producentem „Slavic Punk: Oldtimer” wynosi 325 tys. zł. Po premierze, dodatkowym źródłem dochodów będzie procentowy udział w sprzedaży, ustalony na poziomie 10-15% przez trzy lata od premiery. Sylen Studio planuje przeznaczyć około 800 tys. zł na marketing projektu do końca 2024 roku. Umowa nie wyklucza także pozyskania dodatkowego wydawcy dla tego tytułu.
Red Square Games, jako producent i wydawca „SlavicPunk: Oldtimer” na PC, wprowadził ten tytuł, bazujący na twórczości autora trylogii „SybirPunk”, na platformy Steam, GOG, Epic Games Store oraz STOVE Indie. Dodatkowo, tytuł ma zadebiutować na konsolach 6 listopada, dzięki współpracy z wydawcą Gaming Factory, z którym spółka zawarła umowę wydawniczą.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: informacje prasowe
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu