Zid & Zniw Chronicles: Zniw Adventute, wykonana w rysunkowym, komiksowym stylu dwuwymiarowa przygodówka dwójki młodych Polaków zyskała w okresie świątecznym nową, zaktualizowaną wersję demonstracyjną.
Gra, o której mieliśmy już okazję pisać na łamach naszego serwisu przy okazji sukcesu głosowania na Steam Greenlight, to dzieło Karoliny Twardosz i Łukasza Mikołajczyka i projekt, który w kreskówkowym stylu przenosi nas w świat dinozaurów. Gra charakteryzuje się nie tylko zabawną rysunkową grafiką, ale i sporą dawką humoru.
Razem z młodą dinozaurką o imieniu Zniw przenosimy się do prehistorycznej Polisemii, by pomoc jej znaleźć zgubioną drogę do domu, którą w skutek dziwnych zbiegów zdarzeń utraciła. Zadaniem gracza będzie zatem doprowadzić Zniw do miasta Wajapulki, w którym mieszka, unikając niebezpieczeństw i utrzymując ją w dobrej kondycji fizycznej.
Gra charakteryzuje się brakiem przemocy, kreskówkowo - komiksową grafiką, wykonaną przez Karolinę Twardosz a programowaną przez Łukasza Mikołajczyka, sporą ilością przeróżnych lokacji, prostym interfejsem, encyklopedią z uniwersum gry, a także możliwością odblokowania bonusów, w postaci: rysunków koncepcyjnych, szkiców produkcyjnych, czy mini -gier.
Niedawno projekt zyskał nową, zaktualizowaną wersję demonstracyjną, w której podziwiać możemy ręcznie wykonaną i klasycznie animowaną grafikę Karoliny "Twardej" Twardosz, zwiedzać dwie różne lokacje, poznać kilka prehistorycznych stworzeń, odblokować kilka stron dostępnej w grze encyklopedii i delektować się ścieżką dźwiękową stworzoną przez Denis Comtesse.
Zid & Zniw Chronicles: Zniw Adventute dostępna będzie na platformie Steam.
Dobrze, że da się zrobić grę bez przemocy, powinno być więcej gier stricte dla dzieci, niestety dzieciaki wolą grać w tytuły dla nastolatków i dorosłych.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Dobrze, że da się zrobić grę bez przemocy, powinno być więcej gier stricte dla dzieci, niestety dzieciaki wolą grać w tytuły dla nastolatków i dorosłych.