Zmiany w balansie HOTS - 28.01.2016

lubiegrac news Zmiany w balansie HOTS - 28.01.2016



Daragnis | 28 stycznia 2016, 17:50

Blizzard właśnie opublikował nową aktualizację gry Heroes of the Storm, w której wprowadził kilka zmian związanych z balansem bohaterów i talentów. Poniżej możecie się zapoznać z informacjami na temat aktualizacji.

 

TALENTY

Oczyszczenie

  • Zaktualizowano opis, w którym zawarto informację o tym, że Oczyszczenie nie może być użyte na samym sobie.

 

BOHATEROWIE:

 

ZABÓJCY

FALSTAD

  • Uderzenie Dzikiego Młota (R)
    • Zwiększono obrażenia z 411 pkt. (+4% za każdy poziom) do 411 pkt. (+4,75% za każdy poziom).
    • Wydłużono czas odnowienia z 90 sek. do 120 sek.

Komentarz twórców: Szukamy możliwości zwiększenia skuteczności niektórych zdolności bohaterskich w chwili ich użycia. Gdy ma to sens, rozważamy także wydłużenie ich czasu odnowienia, aby te ważne momenty nabrały większego znaczenia. To nasze pierwsze podejście do tej kwestii i w przyszłości można się spodziewać dalszych zmian w tym kierunku.

 

SZAROGRZYWY

  • Zwiększono zdrowie z 1876 pkt. (+4% za każdy poziom) do 1876 pkt. (+4,5% za każdy poziom).
  • Zwiększono regenerację zdrowia z 3906 pkt. (+4% za każdy poziom) do 3906 pkt. (+4,5% za każdy poziom).
  • Gilneański Koktajl (Q)
    • Zmniejszono koszt many z 80 pkt. do 70 pkt.
    • Skrócono czas odnowienia z 9 sek. do 8 sek.
    • Bezbłędne Celowanie (talent)
      • Zmniejszono regenerację many z 60 pkt. do 50 pkt.
  • Szpony jak Brzytwy (Worgen) (Q)
    • Nieskrępowany Atak (talent)
      • Nie powoduje już wydłużenia czasu odnowienia Szponów jak Brzytwy.
  • Natura Bestii (W)
    • Nienasycenie (talent)
      • Zwiększono maksymalną regenerację many ze 120 pkt. do 140 pkt.
  • Mroczny Doskok (E)
    • Skrócono czas odnowienia z 6 sek. do 5 sek.
  • Zaprzestanie Walki (Worgen) (E)
    • Skrócono czas odnowienia z 6 sek. do 5 sek.

Komentarz twórców: "Jesteśmy ogólnie zadowoleni z tego, że Szarogrzywy znalazł dla siebie niszę w niektórych składach drużyn, oraz z tego, że jego statystyki zwycięstw powoli rosną. Wprowadziliśmy kilka zmian wzmacniających jego słabsze talenty. Skróciliśmy niektóre czasy odnowienia, aby uczynić go nieco aktywniejszą postacią, oraz zwiększyliśmy jego współczynnik skalowania zdrowia, aby zwiększyć jego przeżywalność w starciach drużynowych na późniejszych etapach gry."

 

SPECJALIŚCI

SIERŻ. PETARDA

  • Demolujące Działo (R)
    • Zwiększono obrażenia z 365 pkt. (+4% za każdy poziom) do 500 pkt. (+3% za każdy poziom).

Komentarz twórców: "prosimy zapoznać się z powyższym komentarzem twórców dotyczącym Falstada."

 

WOJOWNICY

 

ARTHAS

  • Przyzwanie Sindragosy (R)
    • Zwiększono obrażenia z 205 pkt. (+4% za każdy poziom) do 255 pkt. (+4% za każdy poziom).
    • Wydłużono czas odnowienia z 80 sek. do 100 sek.

Komentarz twórców: "prosimy zapoznać się z powyższym komentarzem twórców dotyczącym Falstada."

 

E.T.C.

  • Skok ze Sceny (R)
    • Zwiększono obrażenia z 155 pkt. (+4% za każdy poziom) do 201 pkt. (+4% za każdy poziom).

Komentarz twórców: "prosimy zapoznać się z powyższym komentarzem twórców dotyczącym Falstada."

 

JOHANNA

  • Opadający Miecz (R)
    • Skrócono czas odnowienia z 80 sek. do 60 sek.
    • Nie powoduje już zmniejszenia szybkości ruchu w czasie lotu.

Komentarz twórców: "prosimy zapoznać się z powyższym komentarzem twórców dotyczącym Falstada."

 

MURADIN

  • Awatar (R)
    • Ataki podstawowe wykonane w czasie działania Awatara nie powodują już ogłuszenia celu.
    • Zwiększono premię do zdrowia z 1022 pkt. (+4% za każdy poziom) do 1124 pkt. (+4% za każdy poziom).
    • Skrócono czas odnowienia ze 100 sek. do 90 sek.

Komentarz twórców: "Miniogłuszenie, jakie towarzyszy atakowi podstawowemu Muradina w czasie działania Awatara, posiada znaczną, ukrytą moc, która potrafi być niezwykle frustrująca dla jego przeciwników – zwłaszcza tych, których zdolności bohaterskie wymagają podtrzymywania. Podczas projektowania tej zdolności chcieliśmy się skupić przede wszystkim na wzmocnieniu przeżywalności Muradina, więc usunęliśmy miniogłuszenie towarzyszące atakowi podstawowemu i zwiększyliśmy ilość zdrowia zyskiwanego przy aktywacji Awatara. Zdajemy sobie sprawę, że jest to osłabienie jednej z waszych ulubionych zdolności bohaterskich, ale podjęty przez nas krok był konieczny, aby zwiększyć różnorodność wybieranych przez graczy bohaterów."


Według mnie "nerf" Muradina jest jak najbardziej uzasadniony, gdyż podczas trwania jego bohaterskiej zdolności "Awatar" mógł naprawdę skutecznie dzięki stunowi powstrzymywać przeciwników przed zadawaniem ogromnych obrażeń ze zdolności podtrzymywanych takich jak np. "Żarłoczny Duch" Nazeebo.
Co sądzicie o tym patchu? Dobre, czy złe decyzje? Dajcie znać w komentarzach!

Więcej o grze tutaj.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: http://eu.battle.net/heroes/pl/blog/20021838/zmiany-balansu-heroes-of-the-storm-28-stycznia-2016-27-01-2016

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners