Daragnis | 28 stycznia 2016, 17:50
Blizzard właśnie opublikował nową aktualizację gry Heroes of the Storm, w której wprowadził kilka zmian związanych z balansem bohaterów i talentów. Poniżej możecie się zapoznać z informacjami na temat aktualizacji.
Oczyszczenie
Komentarz twórców: Szukamy możliwości zwiększenia skuteczności niektórych zdolności bohaterskich w chwili ich użycia. Gdy ma to sens, rozważamy także wydłużenie ich czasu odnowienia, aby te ważne momenty nabrały większego znaczenia. To nasze pierwsze podejście do tej kwestii i w przyszłości można się spodziewać dalszych zmian w tym kierunku.
Komentarz twórców: "Jesteśmy ogólnie zadowoleni z tego, że Szarogrzywy znalazł dla siebie niszę w niektórych składach drużyn, oraz z tego, że jego statystyki zwycięstw powoli rosną. Wprowadziliśmy kilka zmian wzmacniających jego słabsze talenty. Skróciliśmy niektóre czasy odnowienia, aby uczynić go nieco aktywniejszą postacią, oraz zwiększyliśmy jego współczynnik skalowania zdrowia, aby zwiększyć jego przeżywalność w starciach drużynowych na późniejszych etapach gry."
Komentarz twórców: "prosimy zapoznać się z powyższym komentarzem twórców dotyczącym Falstada."
Komentarz twórców: "prosimy zapoznać się z powyższym komentarzem twórców dotyczącym Falstada."
Komentarz twórców: "prosimy zapoznać się z powyższym komentarzem twórców dotyczącym Falstada."
Komentarz twórców: "prosimy zapoznać się z powyższym komentarzem twórców dotyczącym Falstada."
Komentarz twórców: "Miniogłuszenie, jakie towarzyszy atakowi podstawowemu Muradina w czasie działania Awatara, posiada znaczną, ukrytą moc, która potrafi być niezwykle frustrująca dla jego przeciwników – zwłaszcza tych, których zdolności bohaterskie wymagają podtrzymywania. Podczas projektowania tej zdolności chcieliśmy się skupić przede wszystkim na wzmocnieniu przeżywalności Muradina, więc usunęliśmy miniogłuszenie towarzyszące atakowi podstawowemu i zwiększyliśmy ilość zdrowia zyskiwanego przy aktywacji Awatara. Zdajemy sobie sprawę, że jest to osłabienie jednej z waszych ulubionych zdolności bohaterskich, ale podjęty przez nas krok był konieczny, aby zwiększyć różnorodność wybieranych przez graczy bohaterów."
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: http://eu.battle.net/heroes/pl/blog/20021838/zmiany-balansu-heroes-of-the-storm-28-stycznia-2016-27-01-2016
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu