Nikt takiego sukcesu Life is Strange się nie spodziewał. Jednak o wszystkich za i przeciw, wadach, zaletach, dlaczego podział na interaktywny serial, a także popatrzeniem w przyszłość czyli perspektywami na 2 sezon odpowiedzieli producenci hitu.
- Wobec Life is Strange nie mieliśmy tak naprawdę żadnych oczekiwań. Oczywiście pragnęliśmy, by ludziom się ten tytuł spodobał, ale nie przewidywaliśmy, że odniesie tak duży sukces. Chcieliśmy po prostu stworzyć opowieść osadzoną w rzeczywistości w taki sposób, by bohaterowie mierzyli się z problemami dnia codziennego i musieli podejmować trudne decyzje. Właśnie to życie w pigułce odegrało zapewne tak dużą rolę w sukcesie gry - Takich słów użył o fenomenie produkcji reżyser i dyrektor artystyczny - Michel Koch
-Wkład Square Enix w to, że produkcja znalazła swoją grupę docelową, był niebagatelny. Nasza współpraca nie mogła lepiej wypalić 2015 był dla nas najbardziej udanym jak dotąd rokiem. Zamierzamy na tym budować. - podsumował Producent Luc Baghadoust
Jednak drugi reżyser Raoul Barbet oznajmia, że druzyna tworząca grę nie zaprzątała sobie głowy sprawą jaką była sprzedaż gry. Jednak teraz nie kryje szczęścia.
Perspektywą budującą w Life is Strange jest to że działa ona w trybie interaktywnego serialu - został tytuł podzielony na epizody.
-Ten model był eksctującym wyzwaniem z perspektywy projektowej. Wiele się nauczyliśmy w minionym roku pod względem produkcyjnym Z perspektywy biznesowej spodziewaliśmy się, że każdy kolejny epizod będzie się sprzedawał ciut gorzej od poprzedniego. W tradycyjnej grze tracisz graczy po trochu i tylko pewien odsetek kończy ją w całości. Rekompensatę stanowi fakt, że model epizodyczny pozwala pozostać w świetle reflektorów przez kilka miesięcy. To może być obosieczny miecz. Jeśli pierwszy odcinek zostanie słabo przyjęty, trudno to potem odrobić - wyjaśnia Baghadoust
W planach deweloperzy nie chcą rozstawać się z tytułem, Rozmyślają nad produkcją kolejnego sezonu.
-Bardzo chcielibyśmy stworzyć drugi sezon Life is Strange, ale czas pokaże. Pragniemy też wrócić do uniwersum Remember Me i neo-Paryża, który stworzyliśmy. Jest mnóstwo sposobów na stworzenie nowych doświadczeń. Prawa do marki ma jednak Capcom i to on może dać zielone światło kolejnym projektom - ucina Barbet.
Life is Strange jest nominowane do nagrody BAFTA w 5 kategoriach.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
To oczekujemy informacji o drugim sezonie :3