autor:agusia16
Tym razem, wisisz zawieszony w windzie, która ani drgnie. W dole drzemie misiu. Naciśnij urządzenie na dole, a ludzik włączy windę, która ruszy.
Na ekranie, w zbliżeniu, pojawi się coś w rodzaju domku z zegarem. Wewnątrz zamknięty siedzi misiek. Przyjrzyj się domkowi. Z prawej strony, znajduje się zawór, po odkręceniu którego do dzbanka po drugiej stronie nalewa się woda. Z lewej strony, znajduje się przełącznik z pozycją „ off” i „ on”. Przekręcenie go, spowoduje włączenie prądu i nagrzanie wody w garnku. Twoim zadaniem, jest ustawienie wskazówek na godzinie 10-ej, na godzinie wskazującej jego powrót do pracy. Dotknięcie ich powoduje, że misiek zastawia je łapkami, co uniemożliwia nastawienie zegara. Musisz go przechytrzyć.
Zaczynajmy więc. Ponumerowałam czynności, które musisz wykonać po kolei, od 1-3:
Jeżeli zadanie Ci się nie uda, możesz je powtórzyć. Poprawne wykonanie zadania, zaowocuję kliknięciem i pojawieniem się miska na łańcuchu machiny poruszającej windą.
Tym sposobem, dotrzesz do kuli, do miejsca, w którym duch mechanicznego ptaka, odzyska nowe ciało.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu