Sundial - Alchemia

lubiegrac poradniki Alchemia Sundial - Alchemia



autor:agusia16

Sundial

W ten sposób dostaniesz się ponownie do miejsca, w którym drogę blokował Ci pies. Po wyłaniającym się z dołu paliku, po czym przeskakując na druga stronę, dostaniesz się w końcu do wiatraka. Jako grzeczny ludzik, pukasz, ale drzwi wiatraka są dla Ciebie zamknięte. Jest pewno inny sposób na dostanie się do środka. Kliknij na panel z prawej strony, blisko drzwi.

Twoim oczom, ukaże się tablica z zegarem z symbolami oraz z lampką. Na dole tablicy, umieszczone są trzy godziny: godz. 6, 15 i 20. Przy każdej z nich, w okienku, widnieje symbol. Z boku, z prawej strony na dole, znajduje się trybik, którym przesuwamy lampkę. Symbole w okienkach, przy godz. na dole, możesz zmieniać, przy pomocy kropek, znajdujących się blisko okienek. Na zewnętrznej części tarczy zegara, znajdują się cztery klapki, które po przesunięciu na nie lampki, otwierają się, wskazując porę dnia, czyli :

Morcing – rano;

Midway – południe;

afternoon – popołudnie;

midnight – północ

 

Skoro pierwszą godziną, która jest zaznaczona na zegarze, jest godzina 6, znaczy to, że tam właśnie musimy umieścić lampkę. Szósta, to godzina poranna, wobec tego umieszczamy lampkę przy okienku wskazującym słoneczko, czyli rano. Przy okazji możemy zaznaczyć sobie na tarczy poszczególne godziny , które na tym zegarze , określone są przy pomocy symboli. Ustaw więc lampę na słoneczku, po czym wciśnij czerwony przycisk, zapalając światło. Cień wskazówki, pokazywał będzie symbol krzyżyka z kropkami. Takiż to symbol ustaw w tabliczce , przy godzinie 6 –ej.

Teraz ustaw lampkę na godzinie 15-ej, tak jak to masz zaznaczone na zegarze. Policz od godziny 6-ej, licząc poszczególne symbole, aż do 15-ej. Godzina 15-ta, na zegarze oznaczona jest symbolem przekreślonego kółka. Przesuń lampkę na ten symbol, a cień wskazówki, będzie ci pokazywał symbol, który masz ustawić w tabliczce, przy godzinie 15-ej. Ustaw go więc.

Pozostaje tylko jedna godzina. Ponownie policz od 15-ej, do godziny 20, jadąc po symbolach. Symbolem wskazującym godzinę 20-tą, okaże się być symbol księżyca. Ustaw więc lampkę na księżycu, a cień pokaże ci ostatni symbol, cos na znak przestawionej, fikuśnej czwórki. Ustaw ten symbol na tabliczce, przy godzinie 20-ej.

Jeśli wszystko zrobiłeś jak należy, usłyszysz jak aniołki zaczną pięknie grać. W gitarze prawego aniołka pojawi się kluczyk. Zabierz go i włóż do dziurki od klucza.

Otworzysz tabliczki na górze, za którymi kryją się trzej kolorowo ubrani rycerze. Brakuje tylko jeszcze jednego. Przyjrzyj się, że pod czwartym okienkiem, znajdują się trzy kroki, które odpowiadają za kolejne części rycerza, głowę, tułów i nogi. Kolejne klikniecie na kropkę, zmienia kolor poszczególnej części rycerza. Klikaj na kropki, aż do momentu usłyszenia kliknięcia, oznaczającego otwarcie zamka w wiatraku.

W ten sposób otworzysz drzwi i wejdziesz do kolejnej lokacji.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners