autor:agusia16
Trafiłeś do dość zimnej krainy, gdzie śpi zamrożony już prawie staruszek. Koniecznie musisz mu pomóc. Podejdź do machiny z pokrętłem w postaci koła i rusz je.
Ciepłe powietrze wydobywające się z rury, odtaje staruszka. Pokaże ci on pusta już butelkę i wskaże na pewne urządzenie, rzucając przy okazji pewną blaszkę. Zabierz ją. Teraz kliknij na urządzeniu, które pokazywał staruszek.
Zrobisz zbliżenie domku z trzema tarczami. W każdej z nich znajduję się okienko z symbolem. Symbole można przestawiać, przy pomocy strzałek lewej i prawej. Przyjrzy się blaszce, która rzucił Ci staruszek. Masz ją w prawym górnym rogu. Widnieją na niej trzy symbole.
Takie właśnie symbole jak na blaszce, musisz ustawić na poszczególnych palach. Symbole odszukasz klikając strzałki. Ustawiasz je w takiej samej kolejności jak na blaszce, licząc od lewej strony. W ten sposób na swoistym kalkulatorze, ukażą się cztery symbole. Wystukaj je na klawiszach kalkulatora.
W ten sposób otworzysz szafkę. Podejdź do niej i zabierz kiełbasę dla psa.
Po chwili twój ludzik znajdzie się ponownie w poprzedniej lokacji.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu