Ballada o Franku Gadule - DEATHLOOP

lubiegrac poradniki DEATHLOOP Ballada o Franku Gadule - DEATHLOOP



autor:Anox

Misja Ballada o Franku Gadule to dość ciekawy przypadek w DEATHLOOP, w którym Arkane zaprasza graczy do świata kombinowania, jak można pokonać spore wyzwanie na małej przestrzeni. Jak przejść ten Trop?

Ballada o Franku Gadule: Jak przejść trop w DEATHLOOP?

Udajemy się na miejsce, gdzie od głównego przejścia czeka nas spora niespodzianka. Wejście do klubu wymaga założenia Classpassa, który... blokuje nam możliwość wykorzystania swoich mocy. To także powoduje, że nasza tabliczka zabezpieczająca nas przed porażką również nie funkcjonuje. Śmierć w tych warunkach Colta będzie dla niego tę ostateczną w ramach rozgrywanego cyklu. Możemy w ten sposób zaryzykować lub... odnaleźć inne przejście. 

Po lewej stronie poprzez obejście budynku, odnajdziemy tajny tunel, znajdujący się w małej jaskini. W ten sposób wejdziemy od boku do salki, wcześniej nam niedostępnej. Na miejscu znajduje się wiele kamer, zatem możemy w razie nieuwagi zostać bardzo szybko zauważeni. Dopadnięcie Franka wymagać będzie od nas wyeliminowania licznych przeciwników. Gdy już dostaniemy się do ostatniego korytarza na piętrze, warto się przygotować na kolejne zmagania.

Gdy dostaniemy się do środka, odkryjemy, że początkowo nasz rywal będzie się kryć za kuloodpornym lustrem, atakując nas z pomocą wieżyczek. Po lewej stornie znajdziemy skryty mechanizm blokady drzwi, po zhakowaniu go, staniemy oko w oko z Frankiem. Gdy go pokonamy, warto zajrzeć do środka tego bunkra, aby odsłuchać nagranie znajdujące się na kanapie, w którym wypowiada się pijana Harriet.

Za sprawą minikomu możemy się dowiedzieć, że odpalane są fajerwerki przy hangarach, gdzie możemy się dostać oraz przygotować niespodzianki. Z tego względu najlepiej jest trafić do zakładu Otto rano, aby uprzedzić wszystkich przed wydarzeniami, które mają mieć później miejsce. 

Próbujemy wpłynąć na wybuch, eliminując podpięte zasilacze. Następnie po południe możemy zjawić się ponownie w pokoju, aby po raz kolejny zajrzeć do minikomu. W tym momencie możemy uzyskać cenną informację w postaci kodu do hangaru.

Gdy udamy się do 2. hangaru na wybrzeżu, możemy znaleźć właśnie fajerwerki oraz wybrać 3. opcję (Zamknięcie dachu przeciwdeszczowego). Gdy to zrealizujemy, w nocy dojdzie do eksplozji, która wyeliminuje nieuchwytnego w inny sposób w końcowym Cyklu.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners