Na czym polega rozgrywka? - DEATHLOOP

lubiegrac poradniki DEATHLOOP Na czym polega rozgrywka? - DEATHLOOP



autor:Anox

DEATHLOOP to autora ska Arkane Lyon, której rozgrywka w nietypowy osób podchodzi do mechaniki roguelike. W ramach gry możemy liczyć na cały pakiet aspektów, elementów i zagadnień dotyczących przetrwania, śmierci oraz kolejnych powtórzeń.

Pętle

Zgodnie z tytułem, gracze z Coltem trafiają na wyspę, gdzie każda jego śmierć powoduje reset upływu czasu. Jednocześnie podobne zjawisko występuje w chwili zakończenia się określonego upływu czasu. Nasz los możemy w ramach pętli pokierować we w zasadzie nieograniczony sposób, cały czas doświadczając nieco (lub bardzo) odmiennych przebiegów.

Porażka oznacza konieczność rozpoczęcia od nowa oraz utratę sprzętów i umiejętności, których nie zachowaliśmy wraz z postępem fabuły i odkryciem rezyduum. Na początku otrzymujemy jednak dodatkową szansę w postaci Powtórki, dzięki której możemy sobie pozwolić na popełnienie dwóch błędów.

Przerwanie cyklu może się odbyć tylko i wyłącznie w jeden sposób, poprzez wyeliminowaniu 8. wizjonerów w trakcie pojedynczego dnia. Wśród nich najbardziej tajemnicza jest oczywiście Julianna, znana ze wszystkich zwiastunów.

Jak długa jest pętla w DEATHLOOP?

Pętla w jakiej został zamknięty Colt będzie trwać jeden dzień, schemat godziny nie funkcjonuje tak samo w Blackreef, każe przejście do innej dzielnicy stanowi jednocześnie pewien upływ czasu, zmieniający jednocześnie porę dnia.

Pory dnia w DEATHLOOP

No właśnie, pory dnia w DEATHLOOP odgrywają niezwykłą rolę, ponieważ wiele zdarzeń odbywa się w określonym czasie. Wszędzie czas równolegle upływa, zatem w trakcie jednego dnia nie możemy się znaleźć w różnych miejscach w tym samym czasie. W dodatku w nocy, podobnie jak w polskim Dying Light, w nocy na ulicach robi się zdecydowanie bardziej niebezpiecznie (w grze Arkane, na ulicach pojawia się większa ilość przeciwników).

Z racji, że rozgrywka bazuje na wiedzy, zwyczajnie konieczne będzie poznanie pełni informacji, gdyż bez nich nie będziemy w stanie zrealizować swojego głównego celu.

Obecność innych graczy

W ramach przejścia może się zdarzyć, że w naszym przebiegu pojawi się inny gracz, wcielający się w niezwykłą Juliannę. Jego celem będzie powstrzymanie nas oraz zachowanie pętli dalej. Jeżeli nie chcemy być najeżdżani przez inne osoby, możemy w menu ustawić jeden z wybranych trybów (gra samodzielna, najazdy znajomych, najazdy wszystkich).

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners