autor:Anox
Najdłuższy dzień to pierwsze główne zadanie w postaci wątku w DEATHLOOP, prezentujące nam głównego bohatera oraz sytuację, w której się znalazł.
Po animacji rozpoczynamy rozgrywkę, przechodząc pierwszymi krokami we wskazane miejsce, pozyskują z krzesła lekki Pistolet Maszynowy Piechoty oraz amunicję do niego. Następnie oddajemy strzały testowe, po których udajemy się dalej.
Po przejściu przez pierwszy pokój oraz kilka korytarzy pozyskujemy pierwszy medalion oraz Tabliczkę i leżącą obok mikrofalówkę. Następnie odkrywamy, że nie możemy się dostać przez główne przejście. Konieczne jest obejście przejścia bokiem, uważając na płytką wodę zadającą nam obrażenia!
Tak też eliminujemy przeciwników, pozyskujemy Maczetę oraz poprzez "F" możemy wyeliminować wrogów w formie Egzekucji. Poprzez przycisk "T" możemy pozyskać skupienie, oferujące nam szereg cennych informacji. Udajemy się do biblioteki na górze, gdzie korzystamy z Dźwigni oraz... napotykamy na Juliannę Blake! Następnie skaczemy z okna i... zostajemy uratowani przez innego Colta, który nas eliminuje oraz udziela nam cennych informacji (w formie pocztówki) na kolejną pętlę.
Następnie odbywamy powtórkę, pozyskujemy mapę, sprzęt oraz Tabliczkę w postaci Powtórki, oferującej nam trzy możliwości poniesienia porażki i powrotu do świata żywych, w ramach pojedynczego cyklu. Zadanie Iskra prowadzi nas na prawą stronę, gdzie odkryjemy również leczenie w postaci Fiz-Popu. Poprzez okno przedostajemy się dalej.
Naszym nowym celem będzie Centrum Zasilania, gdzie próbujemy je odzyskać. Tutaj otrzymujemy chwilowo sporo okazji do spokojnego odkrywania świata przedstawionego. Po dostarciu do celu odkryjemy, że musimy się pokierować na Skałę Fristad. W związku, z czym powracamy do tego samego przejścia, aby tunelami dostać się do innej dzielnicy. Tam hakujemy nadajnik, pozyskujemy informacje oraz powracamy do Updaam.
Przekonać się samodzielnie możemy, że w nocy rozgrywka jest trudniejsza. W mieszkaniu odkrywamy, że to Julianna stoi za zabraniem nam PZP. To właśnie ona, wkrótce organizuje najazd na nasz świat! Rano powracamy do świata, docieramy do anteny, przy okazji eliminując ją. W ten sposób odblokowujemy jej Tabliczkę i powracamy. Tak też dzień się kończy.
Koniec pierwszego zadania w DEATHLOOP: Najdłuższy dzień.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu