autor:agusia16
Pewnego burzliwego dnia, Reksio wybrał się popływać na desce surfingowej i okazało się to bardzo słabym pomysłem. Pływać po morzu w taki sztorm, to bardzo ryzykowne. Jak zamierzasz się teraz wydostać ?
Rozdział I – Wrak
Reksio wisi uwięziony na maszcie, po straszliwej burzy, która zastała go na morzu. Twoim zadaniem jest uwolnienie go z więzów, posługując się krabem wędrującym po małej wysypce.
Uwalnianie Reksia
Przyjrzyj się krabowi wędrującemu po wysepce. Na zgliszczach deski surfingowej zauważysz ruchome deski, które można przesuwać w górę lub w dół. Twoim celem jest dostanie się na górę masztu, do zwisającego głową w dół Reksia. Krab musi przesiąść więzy. Przeszkodą są mewy, na które musisz uważać, gdyż podnoszą skorupiaka dziobem i rzucają na dół. W ten sposób zaczynasz zabawę od nowa. Aby tego uniknąć, w odpowiednim momencie kliknij na ptaka, a ten uniesie się do góry. Nie pozwoli to mu w złapaniu kraba. Dla lepszego i łatwiejszego określenia, co po kolei masz robić oznaczyłam numerami poszczególne deski.
Klikaj w następującej kolejności :
]deska 3, ptak 1, deska 2, deska 3, deska 1, deska 2, deska 4, deska 5, ptak 2, deska 5, ptak 3
Gdy krab dotrze na górę, swymi szczypcami przetnie liny i Reksio jest wolny. Podnieś kotwice, a czeka cię kolejne zadanie. Pora stworzyć coś, czym mógłbyś się przenieś na wyspę. Latawiec to doskonały pomysł.
Budowanie latawca
Staniesz przed porozrzucanymi na ziemi częściami latawca. Musisz je złączyć ze sobą w określonej kolejności, tak by utworzyły latawiec. Dla ułatwienia ponumerowałam kolejne części latawca, od 1 do 14. Klikaj w następujący sposób:
Podnieś patyki nr 1 i 2 i skrzyżuj je ze sobą. Umocuj je za pomocą ośmiorniczki nr 3. Na tak przygotowaną konstrukcję, połóż żagiel nr 4. Pozbieraj cztery gwoździe nr 5, 6, 7, 8. Weź sznurek z lewej nr 9, z prawej nr 10 i sznurek znajdujący się w środku nr 11. Zabierz linę leżąca przy kotwicy nr 12. Na koniec wykonaj piękny ogon, klikając na muszle nr 13. W ten sposób latawiec będzie gotowy.
Podnieś kotwicę, która na screenie oznaczona jest nr 14 i kliknij na wyspę w prawo. Reksio poleci i wyląduje na plaży.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu