autor:agusia16
Rozdział II - Plaża
Reksio wylądował bezpiecznie na suchym lądzie. Rozejrzyj się i zabierz pływającą przy brzegu butelkę z listem. Podnieś ją.
Przyjrzyj się kartce klikając na nią, a okaże się być pusta. Trzeba będzie zbadać tą tajemnicę. Za tobą odkryjesz zamkniętą na kłódkę furtkę. Bez klucza a ni rusz. Przejdź w prawo, do siedzącego na kłodzie Robinsona Kozoe i jego kompana Tiptaszka.
Po dotarciu do rozbitka , dotknij klucza wiszącego na szałasie. Aby pożyczyć sobie klucz do lasu musisz wyłapać wszystkie gęsi Kozoe, które się rozbiegły.
Wyłapywanie gęsi
Zabawa polega na szybkim klikaniu na pojawiające się, a na chwilę i znikające jeszcze szybciej gęsi. Pojawiają się one przed tobą w zaroślach. Po kliknięciu an gęś, pojawi się ona w zagrodzie. Jeśli wszystkie 6 znajdzie się w zagrodzie zadanie możesz uznać za wykonane.
Po wykonaniu tego zadania, dotknij drewienka w palenisku. Ogień zgasł. Kozoe prosił Tiptaszka o rozpaleniu ogniska, ale zupełnie sobie z tym nie radzi. Wszystko jest takie nowe dla niego.
Rozpalanie ogniska
Skoro Tiptaszek sobie nie radzi, to zadanie przypadnie tobie. Połóż butelkę znalezioną w wodzie na wygiętym patyku. Zadanie polega na odpowiednim kliknięciu na ptaszka, tak by blask słońca odbił się od okularów i skierowany na butelkę spadł na drewienka i rozpalił ogień. Aby to zadanie ci się udało, kliknij na jego okulary, a zdejmie je i pośle promień na butelkę, a następnie na drewno.
Czas dowiedzieć się coś więcej na temat papieru, który znalazłeś w butelce. Kliknij na niego. Od Kozoego dowiesz się, że to wiadomość zapisana atramentem sympatycznym. Aby ją przeczytać musisz przyłożyć kartkę do ognia. Zrób to.
Odczytywanie mapy
Przytknij mapę do ognia, a pojawi się na niej płomień. Klikając na kolejne miejsca na mapie, będziesz je odsłaniał.
Trudność polega na tym, że ogień może przepalić mapę. Gdy sztuczka z mapą, nie uda ci się za kolejnym razem, taka samą mapę dostaniesz od rozbitka Kozoe. Napisana jest językiem szczurów i żeby ja odszyfrować musisz udać się do wioski. Wódz pomoże ci, czytając co jest na niej napisane.
Przyjrzyj się mapie. wróć do zamkniętej na kłódkę furtki. Otwórz ja kluczem i wejdź do środka. Znajdziesz się nad rzeką.
Reksio i skarb piratów
Rozdział I - Wrak
Reksio i skarb piratów
Rozdział III - Rzeka
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu