autor:agusia16
Epizod 4 - Kretoni
Kolejny raz będziemy obserwować sytuację, w której Reksio wisi oplatany linami. Zadaniem graczy, jest takie pokierowanie Kretesa, by chomik uwolnił Reksia.
Uwalnianie Reksia
Kliknij na chwytak, by komandor kretes wszedł na niego i gdy ruszy do przodu, kliknij na piecyk, a wejdzie do swojego nowego pojazdu. Otwórz wyloty rur z prawej strony pralki i przy kołowrotku. Gdy Kretes wejdzie na deskę z prawej, ponownie kliknij na chwytak, by komandor, w swym pojeździe podszedł do pralki i uwolnił chomika. Otwórz wlot z lewej strony pralki, przesuń kołowrotek i gdy chomik przejdzie przez pierwszą rurę z prawej, a także druga, zamknij obydwa wloty. Chomik powędruje przez kołowrotek, do liny, na której wisi Reksio i przetnie jedną z nich. Pozostała druga część zadania. Obniż wiosło, znajdujące się na górze, by utworzyło kładkę. Kliknij na chwytak i rurę na dole z lewej strony, tą, przy wystających ze ściany kabelkach. Przesuń kołowrotek z powrotem, tak, by chomik ponownie mógł wejść do rury. Otwórz wlot, a gdy wejdzie, zamknij, by odciąć mu drogę. Otwórz wylot rury na samej górze, z lewej. Chomik musi wejść do rury i wyjść na górze, w momencie, gdy Kretes dotknie w swym pojeździe kabelków na dole. Wtedy to prąd porazi lisa i chomik będzie mógł podejść do Reksia i przeciąć jego więzy.
Gdy tylko Reksio będzie wolny, nasi przyjaciele udadzą się po pomoc. Trafią do piekarni, która jest miejscem spotkań ruchu oporu. Na miejscu porozmawiają z działaczką imieniem Molly.
Animacja
Zakochany Kretes, zgodzi pomóc i wykopać tunel, by dotrzeć do więźniów i uwolnić ich.
Podkop
Kretesem sterujesz za pomocą klawiszy strzałek. Dynamit umieszczasz dzięki spacji. Wejdź zatem do tunelu, czyli w dziurę w podłodze. Wykop tunel na dół i weź dynamit. Rusz do przodu, wykopując pojedynczy tunel. Celem jest obsunięcie wszystkich kamieni, ominięcie stworów i dotarcie do strzałki z lewej, do drugiej planszy.
Skradaj się zatem obok pierwszego stwora, uważając, by ten Cię nie zjadł. Wykop dalszy tunel, tak, by kamienie zasypały potworka. Przejdź po kolejny dynamit. W kolejny korytarz wejdź wtedy, gdy stwór jest w lewy, górnym rogu ekranu. Teraz udaj się w korytarz u góry. Poczekaj aż stwór do ciebie dojdzie i wtedy przygnieć go kamieniami. Dynamit umieść tam gdzie strzałka i przejdź do kolejnej planszy. Tu udaj się w korytarz na górze, z lewej strony. Uważaj na spadające kamienie. Dalej zejdź szybko w dół i w lewo. Zrób tunel, zabierz dynamit i omijając potwora, wróć do poprzedniego korytarza. Zapal dynamit i udaj się w lewo. Weź kolejny dynamit i uważając na przeszkadzajkę, czy stwora, zapal dynamit i po wybuchu, przejdź do więzienia. Porozmawiaj z więźniami.
Animacja
Wrócicie do Molly. Przejdź w dół, w lewo, do odkurzacza.
Porozmawiaj chwilkę, po czym wróć do Molly, z której też porozmawiaj. Przejdź w wejście z prawej, do miejsce, gdzie naprawiany jest wahajdlowiec. Niestety brakuje pewnego elementu, czyli pilnika. Wróć zatem do Molly i zapytaj ja o pilnik. Znajdziesz go w chlebie, leżącym na wystawie. Wróć do mechaników, daj im pilnik, a będziecie mogli ruszyć na planetę Indor.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu