autor:agusia16
Epizod - 5 Indor
Na miejscu, porozmawiaj z Julitą, zakochaną w Romanie indorzycą. Niestety parę kochanków, dzieli mur, zbudowany z powodu konfliktu, spowodowanego nieoddaniem pewnego ważnego przedmiotu. Musisz coś temu zaradzić. W tym celu rusz w górę w lewo.
Znajdziesz się w lokacji z czteroma tunelami. Twoim zadaniem będzie odnalezienie w nich sześciu ziół oraz dotarcie do Romana, dla którego masz list od Julity, a także po zebraniu ziół, umieszczenie ich w kotle, by uwarzyć miksturę na pamięć.
Szukanie ziół
Każda droga, prowadzi do innej lokacji, planszy, na której musisz oczyścić teren, przemieszczając się za pomocą klawiszy strzałek. Uważaj na kolejne, przeszkadzające istoty i zbieraj zioła, zapamiętując ich nazwę i wygląd.
Lokacja z pająkami - ziele znajdziesz w prawym górnym rogu. Znajdziesz tu wejście do innych jaskiń.
Lokacja z kamieniami. Zioła znajduje się na środku, a drugie po prawej stronie. Wyjście prowadzi do generatora, na razie tam nie idź.
lokacja z osami- ziele znajdziesz w lewym dolnym i w prawym górnym. Wejście prowadzi do bramy, przy której stoi Roman. Możesz się tam udać i oddać mu list.
Lokacja z rybami - ziele znajdziesz w lewym, dolnym rogu. Wejście prowadzi do jaskini z czarownikiem.
Zapamiętaj nazwy ziół i przerysuj ich wygląd. Przejdź do czarownika.
Tworzenie mikstury pamięci
Porozmawiaj z czarownikiem. Twoim zadaniem będzie wrzucanie ziół w określonej kolejności jaka wymienia czarownik, czyli po kolei:
- Bumbedal, Rambedal, Bumbumea, Gupidamis, Gupidula, Rambodula
Gdy wykonasz zadanie, czarownik przypomni sobie kim jest. To ojciec Romana. Reksio z nim porozmawia.
Animacja
Dostaniesz kociołek dla Ciapciulepcich. Wróć do Julity i oddaj jej kociołek. Kret będzie gotów wykopać tunel pod murem.
Burzenie muru
Trzeba uważać, by nie zrzucić sobie na głowę ciężki kamieni. Sterujesz Kretesem za pomocą klawiszy strzałek. Oczyść zatem teren z ziemi i przejdź w lewą stronę i stopniowo, przesuwaj się w prawo o jeden krok, tak, by kamienie się obsuwały swobodnie.
Gdy jakiś kamień nie spadnie, popchnij go i wróć z powrotem, w bezpieczne miejsce. Krocz w prawo, by pozbyć się wszystkich kamieni.
Po rozwaleniu muru, obejrzyj animację.
Animacja
Kliknij na totem, a Indory ruszą w stronę generatora. Nastąpi koniec pewnej epoki, a Reksio i Kretes ruszą z powrotem do Molly. Kolejnym zadaniem będzie ruszenie na jajo, co wiąże się z podróżą na Kurakis. Zanim się tam udacie, zejdźcie do piwnicy. Wróć z powrotem i przejdź w prawo, do waszego statku. Porozmawiaj dwa razy z mechanikiem, a następnie kliknij na statek, by udać się do wioski Fermentów.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu