autor:agusia16
Epizod 6 - Kurakis
Przejdź w górę, w prawo. Pojawi się kolejne zadanie.
Labirynt Czerwi
Steruj dwojgiem bohaterów za pomocą klawiszy strzałek. Przełączaj postacie klikając na klawisze 1 i 2. Przejrzyj się planszy, obserwując jak poruszają się robale. Zauważ, że na planszy, znajdują się tak zwane bezpieczne pola, czyli miejsca, w którym robak nie zrobi naszemu bohaterowi krzywdy. Twoim zadaniem jest dotarcie do klucza leżącego z lewej strony i otwarcie nim furki z tej samej strony.
Stojąc na platformie z prawej, u góry, otworzysz kładkę, prowadzącą na poziom wyżej. Należy uważać, bo czerwie wchodzą także na platformy.
Gdy wykonasz zadanie i dwójką bohaterów staniesz już poza furtką, Reksio i Kretes ruszą do wioski.
Wioska Fermentów
Przeczytaj kartkę wiszącą na wigwamie, a dowiesz się, że Kott został uprowadzony do twierdzy barona Żabby.
Przejdź w prawo, do plantacji lebiodki, która jest dziwnie opuszczona. Wróć z powrotem i przejdź w lewo, do twierdzy barona. Staniesz przed bramą zamkniętą w bardzo skomplikowany sposób.
Otwieranie bramy twierdzy
Pociągnij za dźwignię zaczynając od dołu, klikając po kolei na wszystkie dźwignie, aż do otwarcia bramy.
Po jej otwarciu, wejdź do środka i porozmawiaj z Żabbą i uwięzionym Kottem. Z tym drugim pogadaj dwa razy, pytając o kod do jaja. Niestety, teraz nie może Ci go podać. Zrobi to, jak tylko zostanie przez naszych bohaterów uwolniony. Ponownie porozmawiaj więc z baronem, który aby zgubić nieco kilogramów, potrzebuje lebiodki, którą uprawia Kott.
Animacja
Baron zaoferuje układ, zwolnienie Kotta za wygrany wyścig. Przejdź zatem Kretesem w prawo, na stadion.
Wyścig o Różę Pustyni
Wybierz jeden z czterech pojazdów. To jaki sprzęt wybierzesz, nie ma znaczenia. Steruj maszyną za pomocą klawiszy strzałek, do wyboru masz dwa, lewy i prawy. Prowadź pojazd przez pięć okrążeń. Musisz wygrać. Nie martw się jednak, gdy nie uda Ci się wygrać wyścigu pięciokrotnie, wystarczy, że wrócisz do barona, a i tak uwolni Kotta.
Po wygranym wyścigu, wróć do Żabby, a po chwili Kott znajdzie się na zewnątrz. Porozmawiaj z nim. Martwi się o swoją plantację Lebiodki, którą zaatakowały Czerwie. Przejdź zatem na plantację Lebiodki, w prawo.
Przeganianie Czerwi z Lebiodki
Jak się dowiedziałeś, wspomniane robaki, są bardzo uzależnione od tej rośliny. Jest jednak na nie pewien sposób. Jest nim muzyka. Weź zatem magnetofon leżący z prawej strony i kliknij na misy, w których rośnie Lebiodka. Gdy tylko robal pojawi się na roślinie, klikaj na niego tyle razy, by oszołomiony muzyką, spadł na dół.
Rób to do skutku, aż wszystkie Czerwie znikną. W nagrodę otrzymasz od Kotta garść Lebiodki, która ma właściwości zmniejszające oraz kod do bramy, zapisany na kasecie magnetofonowej. Kod ten brzmi:
- łabądek, łabądek, bałwanek, bałwanek
Po spełnionej misji, Reksio i Kretes wrócą do swego pojazdu, do siedziby kretońskiego ruchu oporu.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu