Epizod 6 - Kurakis - Reksio i UFO

lubiegrac poradniki Reksio i UFO Epizod 6 - Kurakis - Reksio i UFO



autor:agusia16

 

Epizod 6 - Kurakis

 

Przejdź w górę, w prawo. Pojawi się kolejne zadanie.

 

 

 

Labirynt Czerwi

 

Steruj dwojgiem bohaterów za pomocą klawiszy strzałek. Przełączaj postacie klikając na klawisze 1 i 2. Przejrzyj się planszy, obserwując jak poruszają się robale. Zauważ, że na planszy, znajdują się tak zwane bezpieczne pola, czyli miejsca, w którym robak nie zrobi naszemu bohaterowi krzywdy. Twoim zadaniem jest dotarcie do klucza leżącego z lewej strony i otwarcie nim furki z tej samej strony.

 

 

 

Stojąc na platformie z prawej, u góry, otworzysz kładkę, prowadzącą na poziom wyżej. Należy uważać, bo czerwie wchodzą także na platformy.

 

 

 

Gdy wykonasz zadanie i dwójką bohaterów staniesz już poza furtką, Reksio i Kretes ruszą do wioski.

 

Wioska Fermentów

 

Przeczytaj kartkę wiszącą na wigwamie, a dowiesz się, że Kott został uprowadzony do twierdzy barona Żabby.

 

 

 

Przejdź w prawo, do plantacji lebiodki, która jest dziwnie opuszczona. Wróć z powrotem i przejdź w lewo, do twierdzy barona. Staniesz przed bramą zamkniętą w bardzo skomplikowany sposób.

 

Otwieranie bramy twierdzy

 

Pociągnij za dźwignię zaczynając od dołu, klikając po kolei na wszystkie dźwignie, aż do otwarcia bramy.

 

 

 

 

 

 

Po jej otwarciu, wejdź do środka i porozmawiaj z Żabbą i uwięzionym Kottem. Z tym drugim pogadaj dwa razy, pytając o kod do jaja. Niestety, teraz nie może Ci go podać. Zrobi to, jak tylko zostanie przez naszych bohaterów uwolniony. Ponownie porozmawiaj więc z baronem, który aby zgubić nieco kilogramów, potrzebuje lebiodki, którą uprawia Kott.

 

Animacja

 

Baron zaoferuje układ, zwolnienie Kotta za wygrany wyścig. Przejdź zatem Kretesem w prawo, na stadion.

 

Wyścig o Różę Pustyni

 

Wybierz jeden z czterech pojazdów. To jaki sprzęt wybierzesz, nie ma znaczenia. Steruj maszyną za pomocą klawiszy strzałek, do wyboru masz dwa, lewy i prawy. Prowadź pojazd przez pięć okrążeń. Musisz wygrać. Nie martw się jednak, gdy nie uda Ci się wygrać wyścigu pięciokrotnie, wystarczy, że wrócisz do barona, a i tak uwolni Kotta.

 

 

 

Po wygranym wyścigu, wróć do Żabby, a po chwili Kott znajdzie się na zewnątrz. Porozmawiaj z nim. Martwi się o swoją plantację Lebiodki, którą zaatakowały Czerwie. Przejdź zatem na plantację Lebiodki, w prawo.

 

Przeganianie Czerwi z Lebiodki

 

Jak się dowiedziałeś, wspomniane robaki, są bardzo uzależnione od tej rośliny. Jest jednak na nie pewien sposób. Jest nim muzyka. Weź zatem magnetofon leżący z prawej strony i kliknij na misy, w których rośnie Lebiodka. Gdy tylko robal pojawi się na roślinie, klikaj na niego tyle razy, by oszołomiony muzyką, spadł na dół.

 

 

 

Rób to do skutku, aż wszystkie Czerwie znikną. W nagrodę otrzymasz od Kotta garść Lebiodki, która ma właściwości zmniejszające oraz kod do bramy, zapisany na kasecie magnetofonowej. Kod ten brzmi:

 

- łabądek, łabądek, bałwanek, bałwanek

 

Po spełnionej misji, Reksio i Kretes wrócą do swego pojazdu, do siedziby kretońskiego ruchu oporu.

 

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners