Następny dzień Ghana - Secret Files: Sam Peters

lubiegrac poradniki Secret Files: Sam Peters Następny dzień Ghana - Secret Files: Sam Peters



autor:agusia16

Następny dzień Ghana

Przechodzimy do dżungli, czyli w prawo. Na naszej mapie pojawi się nowa lokacja, jaką jest kościół. Klikamy zatem na niego. Na miejscu rozmawiamy z zakonnicą.

Dowiadujemy się, że w misji zarządzoną kwarantannę oraz o tym, że profesor został porwany przez przedziwne postacie z legend Aszanti.

Sam dostaje od zakonnicy pamiętnik księdza, który oglądamy, by poznać składniki potrzebne nam do wykonania rytuału ochronnego. Czytamy dziennik, przepis na ów rytuał poznamy na ostatniej stronie dziennika.

Dowiemy się, że potrzebny nam będzie czysty alkohol, mrówcze wydzieliny cukier i pięć ziół.

sam_peters_solucja_21.jpg

Przyglądamy się zatem trawnikowi z prawej strony, na którym zbieramy potrzebne nam zioła.

sam_peters_solucja_22.jpg

Wychodzimy ze zbliżenia i udajemy się na cmentarz, w lewo. Przyglądamy się grobowi księdza z którego zabieramy glinianą misę. Na nagrobku używamy czystej kartki, która trafiła do naszego ekwipunku wraz z dziennikiem. Na kartce pojawią się wzory. Przecinamy kartkę za pomocą scyzoryka.

sam_peters_solucja_23.jpg

Przyglądamy się skrawkom papieru z ornamentami. Kolejne nasze zadanie polega na poskładaniu papieru. Wzór utworzy mapę. Obracamy fragmenty tak jak w poprzednich przypadkach, za pomocą ikony ze strzałką na górze.

sam_peters_solucja_24.jpg

Wracamy do dżungli. Przechodzimy do obozowiska. Podpalamy drewno za pomocą zapalniczki. Wlewamy do glinianej misy lemoniadę z butelki i stawiamy misę z lemoniadą na palenisku. Otrzymujemy lepki syrop. Maczamy w nim pędzel. W ekwipunku oglądamy apteczkę, z której Sam wydostaje Aspirynę, czysty alkohol i bandaże. Przechodzimy do dżungli i tym razem przechodzimy na bagna. Klikamy na przewrócone drzewo. Tym razem czeka nas zadanie zręcznościowe. Wyciągamy z ekwipunku pędzel zamoczony w syropie i klikamy nim na mrówki, na każdą z nich. Musimy złapać pięć mrówek. Należy to robić dość szybko i sprawnie, bowiem owady są dość szybkie.

sam_peters_solucja_25.jpg

Ponownie wchodzimy do dżungli i na mapie terenu wybieramy jaskinię. Do misy przed wejściem wlewamy czysty alkohol, 5 mrówek, lepki syrop z glinianej misy i po kolei pięć ziół. Podpalamy zawartość misy za pomocą zapalniczki. Z misy zacznie buchać ogień. Teraz wchodzimy do korytarzy jaskiń.

sam_peters_solucja_26.jpg

Sam dostrzega uciekającą istotę, chowającą się gdzieś w tunelach tej jaskini. Naszym celem jest odnalezienie pięciu bryłek żywicy i umieszczenie ich w lampach, po czym zapalenie ich za pomocą zapalniczki. Tym sposobem oświetlimy jedną z kamiennych tabliczek z rysunkiem. Te rysunki potrzebne będą nam do panelu potrzebnym do otwarcia kamiennych drzwi.

W pierwszej lokacji wchodzimy w przejście z lewej strony maski, a potem z prawej strony maski ( takie kamienne maski widnieją na ścianach). Znajdujemy pierwszy kawałek żywicy.

sam_peters_solucja_27.jpg

Zabieramy go i przechodzimy w prawo. Docieramy do jaskini ze ścianą z rysunkami i lampą. Umieszczamy w lampie pierwszy kawałek żywicy i zapalamy ją za pomocą zapalniczki. Widzimy, że światło oświetla drugi rysunek od góry, z lewej strony – grupę ludzi. Klikamy na ścianę z obrazkiem, a Sam opowie historie widniejące na tej właśnie ścianie.

sam_peters_solucja_28.jpg

Udajemy w ostatnie wejście z lewej, potem w wejście z prawej strony maski, z lewej strony maski i na prawo. Trafiamy do jaskini z rysunkiem na ścianie. Zabieramy drugi kawałek żywicy. Wkładamy go do lampy i zapalamy go za pomocą zapalniczki. Światło lampy oświetla obrazek człowieka – drugi kamień w dolnym szeregu.

sam_peters_solucja_29.jpg

Wracamy w tył , potem udajemy się w lewo i w wejście z lewej – ostatnie z lewej i w kolejne ostatnie wejście z lewej. Zabieramy kolejny kawałek żywicy.

sam_peters_solucja_30.jpg

Wracamy w tył, czyli wejście z prawej. Umieszczamy żywicę w lampie i zapalamy ją za pomocą zapalniczki. Widzimy, że oświetla kamień z rysunkiem człowieka przy skale.

sam_peters_solucja_31.jpg

Przechodzimy w wejście z lewej strony maski widniejącej na skale, potem w lewo i w wejście z prawej strony rysunku naskalnego, potem w prawo. Trafiamy w miejsce z czwartym kawałkiem żywicy. Zabieramy go.

sam_peters_solucja_32.jpg

Wracamy w tył, czyli w wejście z lewej i kolejny raz w lewo. Wkładamy kawałek żywicy do lampy. Zapalamy go za pomocą zapalniczki i widzimy jak światło lampy oświetla rysunek człowieka trzymającą misę.

sam_peters_solucja_33.jpg

Wchodzimy w wejście z prawej, kolejny raz z prawej, potem z wejście z prawej strony maski, a następnie z lewej strony maski. Trafiamy do jaskini z piątym i ostatnim kawałkiem żywicy. Zabieramy go.

sam_peters_solucja_34.jpg

Wracamy i przechodzimy w wejście z prawej, znów w prawo, potem w wejście z lewej strony maski, na prawo, na lewo i w wejście z lewej strony maski. Trafiamy do jaskini z ostatnią niezapaloną lampą. Umieszczamy w niej ostatni kawałek żywicy. Zapalamy ją i widzimy, że oświetla kawałek skalnej ściany z rysunkiem człowieka z łukiem.

sam_peters_solucja_35.jpg

Teraz skoro mamy już wszystkie potrzebne nam rysunki, musimy dotrzeć do jaskini z panelem. Udajemy się w prawo, kolejny raz w prawo i znów w prawo. Potem przechodzimy w lewo i znów w lewo oraz w wejście z lewej strony maski. Przechodzimy w lewo i wejście z lewej strony ściany z malowidłem. Trafiamy do jaskini z panelem. Przyglądamy się mu, po czym ustawiamy odpowiednio kamienie z rysunkami. Klikamy na nie, by je przesunąć. Gdy tylko to zrobimy, wciskamy przycisk z lewej. Poprawne ułożenie widoczne jest na screenie poniżej:

sam_peters_solucja_36.jpg

Wejście otwiera się, więc wchodzimy do kolejnego tunelu jaskini. Widzimy leżącego na ziemi profesora i atakujące go istoty.

Animacja

Używamy na nich aparatu fotograficznego i istoty uciekają. Teraz dajemy profesorowi Aspirynę, a potem klikamy na nim bandażami. Teraz klikamy na profesora, by Sam wydostała go z jaskini.

Animacja

Dwa dni później…

Rozmawiamy z profesorem. W czasie rozmowy zapisujemy grę, by zadecydować, czy chcemy opublikować naszą historie, czy nie? Zapisujemy zatem grę, a potem wybieramy pierwszą i drugą opcję, oglądając dwa zakończenia gry.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners