Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint zbliża się do premiery, a twórcy postanowili podzielić się nowymi wieściami. Czym ta odsłona różni się od Wildlands?
Breakpoint może się okazać jedną z największą z gier Ubisoftu, o czym świadczą wypowiedzi twórców o tym, że możemy się spodziewać aż setek godzin zabawy. Eric Couzian dyrektor artystyczny gry przy okazji zdecydował się porównać te odsłonę do poprzedniej - Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands.
Jak się okazuje tym razem zdecydowano się postawić na zwiększenie taktycznej głębi, dzięki czemu możemy liczyć na wyższy poziom satysfakcji. Sporą rolę tym razem odgrywać będzie system kamuflażu w otoczeniu, za pomocą którego będziemy się starali częściej stawać się niemalże niewidzialnymi.
O ile Wildlands zapewniło graczom totalną swobodę, o tyle tym razem uwaga poświęcona została na zapewnienie graczom większej ilości narzędzi, broni oraz przedmiotów, z użyciem których możemy uzyskać większą porcję spektakularne walki, efektownego skradania czy taktycznego zgrywania się w lokalnych pojedynkach z pojedynczymi przeciwnikami.
Couzian potwierdził, że poza głównymi opowieściami znajdziemy w grze także liczne historie, które zajmą nam naprawdę sporo czasu. Poza tym w świecie przedstawionym nie brakuje także frakcji czy osób, które będziemy chcieli lepiej poznać poprzez różnego typu zadania. Oczywiście produkcja będzie wspierana przez długi czas, a jak wskazało właśnie Wildlands mogą to być bardzo interesujące aktywności i wyzwania.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu