dodano: 2020-07-14 12:50:01

Krótkie Info - Nowa cywilizacja w Civilization VI, lotniskowce w World of Warships, Platige Image było odpowiedzialne ze zwiastun Hyper Scapoe

Autor: AnoX
Krótkie Info - Nowa cywilizacja w Civilization VI, lotniskowce w World of Warships, Platige Image było odpowiedzialne ze zwiastun Hyper Scapoe
0

Nowa cywilizacja w Civilization VI, lotniskowce w World of Warships, Platige Image opowiada o zwiastunie Hyper Scape. Więcej w Krótkie Info!
 
Szósta odsłona cyklu Cywilizacja doczekała się ogłoszenia i prezentacji zupełnie nowej cywilizacji zmierzającej do gry, będzie nią.... Etiopia! Czym się w grze będzie charakteryzować?
 
 
 
Wargaming ogłosił, że World of Warships doczekało się aktualizacji 0.9.6. za sprawą której gracze mogą się już delektować nowymi lotniskowcami, portem w Hamburgu, mocno zmieniono Wyposażenie oraz dodano nowy sezon bitew rankingowych w formacie 7 na 7.
 
 
Ubisoft podczas ostatniego Ubisoft Forward zaprezentował graczom kolejnym zwiastun Hyper Scape, który jk się okazuje opracowany został przez polskie Platige Image! To kolejna etgo typu współpraca pomiędzy obiema firmami. 
 
- Byliśmy zaangażowani w projekt już we wczesnej fazie produkcji. W siedzibie Ubisoftu, w Montrealu mieliśmy dostęp do pierwszych wersji gry, jak również do ciągle aktualizowanego builda. Wspólnie przeszliśmy przez wszystkie fazy dojrzewania nowego IP, co było bardzo ekscytujące, ale też pełne wyzwań. Na każdym z etapów produkcji spotykaliśmy się z dużym zrozumieniem procesu powstawania CG, dostaliśmy dużą dozę zaufania oraz mnóstwo pozytywnego feedbacku. - komentuje Bartek Kik, reżyser trailera z Platige Image.
 
- Na planie mocap spędziliśmy 5 dni – sesja główna trwała 2 dni, z 1 dniem na próby. Kolejnego dnia robiliśmy dogrywki, a następnego realizowaliśmy sesję faceware. Oddanie płynności i dynamiki rozgrywki było dla nas kluczowe, dlatego pracowaliśmy z niezastąpionym Maćkiem Kwiatkowskim oraz dwójką artystów parkour’owych – Moniką Mińską oraz Jakubem Grossmanem. – dodaje Agata Bereś, CG Producer ze studia Platige Image.
 
- Zaufanie jakie otrzymujemy od Ubisoftu to dla nas powód do dumy, ale też duża odpowiedzialność. Cieszymy się, że w tym trudnym dla wszystkim czasie, udało nam się wspólnie stworzyć produkcję na najwyższym poziomie. – podsumowuje Piotr Prokop, Business Development Director w Platige Image.
 
 
Rocket Arena doczekało się efektownego zwiastuna premierowego! Debiut gry odbędzie się dzisiaj!
 
 
Nitro Concepts E250 Series to kolejny dostępny na rynku fotel dla graczy, którzy mogą pobawić się irygującą propozycją z wysokiej jakości materiałów.
 
 
 
Marka Phanteks doczekała się zupełnie nowego modelu do sprawdzenia jakim jest Phanteks Eclipse P500A z efektownym podświetleniem RGB LED, efektownym frontem, szufladą na zasilacz oraz sporą dawką przestrzeni.
 
 
W Polsce oficjalnie zadebiutowała platforma Sampleo w ramach której stanięcie się influencerem ze swoją mikro skalą będzie jeszcze łatwiejsze! Za jej obsługę w naszej ojczyźnie odpowiada agencja influencer marketingu GetHero.
 
- Platforma Sampleo, którą nasza agencja zarządza w Polsce to bardzo wygodne rozwiązanie dające wiele możliwości zarówno konsumentom, jak i różnym firmom. Ci pierwsi mogą przetestować na własnej skórze produkty rozpoznawalnych marek i wczuć się w rolę influencera współpracującego z brandami. Ci drudzy z kolei otrzymują realne opinie od prawdziwych internautów oraz możliwość dotarcia ze swoimi produktami do szerszego grona odbiorców. Działania tego typu mogą więc stanowić dla firm ważny element strategii, pomagając w doskonaleniu oferty, budowaniu wiarygodności produktowej, czy też poprawianiu efektów sprzedażowych. Sampleo doskonale uzupełnia możliwości GetHero, które obecnie pozwala swoim partnerom na obecność nie tylko na wszystkich platformach, od YouTube, przez TikTok, po Instagrama i Blogi, ale także na dotarcie do każdej osoby mającej wpływ na opinię innych, od nanoinfluencerów po największych polskich influnecerów jak Friz z Ekipą czy Rezi - tłumaczy Łukasz Walczak, Dyrektor Handlowy GetHero. - Obecnie firmy stosunkowo rzadko nawiązują współpracę z nanoinfluencerami, bowiem to trend, który dopiero zyskuje na znaczeniu. Co prawda posiadają oni mniej obserwujących, ale tworzone przez nich treści są z reguły bardziej angażujące i wiarygodne. Ich opinie są szczere, bo wynikają właśnie z autentycznego używania danego produktu. Nanoinfluecerzy docierają głównie do bliskich osób, z którymi spotykają się również poza Internetem, stąd też mają większe zaufanie odbiorców niż w przypadku relacji pomiędzy dużymi influencerami, a ich subskrybentami - dodaje Walczak.
 
- Jesteśmy otwarci na innowacyjne rozwiązania i zawsze staramy się dostrzegać nowe trendy, dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z nanoinfluencerami, wykorzystując do tego platformę Sampleo. Od kilku lat współpracujemy z influencerami przy różnych projektach. Jednak tym razem po raz pierwszy postanowiliśmy oprzeć komunikację smartfonów o działania z udziałem nanoifluencerów. Przy tym projekcie zależy nam przede wszystkim na wygenerowaniu prawdziwych opinii użytkowników oraz na wiarygodności ich przekazu - wyjaśnia Agnieszka Witerscheim, Digital Communications Manager LG Electronics Polska.

źródło: Informacja prasowa

Komentarze (0):
Reklama
Reklama