Night Call zadebiutuje w przyszłym miesiącu. Wywiad z kompozytorem

lubiegrac wywiad Night Call zadebiutuje w przyszłym miesiącu. Wywiad z kompozytorem
Night Call zadebiutuje w przyszłym miesiącu. Wywiad z kompozytorem



Agata Dudek | 27 czerwca 2019, 18:05

Emocjonalne i narracyjne Night Call studia Monkey Moon i Black Muffin zadebiutuje 17 lipca. Prezentujemy wywiad z kompozytorem ścieżki dźwiękowej do gry.
 
Night Call, to jak wspomniałam narracyjna, nastawiona na emocje związane z wyborami, przygodowa opowieść, której wydaniem zajęło się Raw Fury. Gra skupia się na historii taksówkarza, który jest ostatnim świadkiem w sprawie dotyczącej brutalnym morderstw w Paryżu. Musi jednocześnie pracując i zarabiając na życie, postarać się złapać nieuchwytnego mordercę lub przyczynić się do jego uchwycenia.
 
Night Call miała zadebiutować latem tego roku. Wczoraj zaś firma Raw Fury ogłosiła oficjalną datę premiery przygodówki, która zadebiutuje na platformie Steam 17 lipca. Wraz z zapowiedzią i konkretną datą wydania pojawił się nowy odcinek cyklu biuletynu „Creating Noir”. Tym razem specjalny wywiad z kompozytorem Corentinem Brasartem. 
 
 
1. Kiedy po raz pierwszy nauczyłeś się komponować w tym stylu? 
 
Po raz pierwszy zacząłem komponować muzykę około 9 lat temu i zawsze kochałem i myślałem o pisaniu partytur filmowych, partytur z gier wideo i muzyki trip-hop. 
 
2. Co oznacza dla ciebie gatunek „noir” i jak udało Ci się go uchwycić w Night Call? 
 
Studiowałem kino na uniwersytecie i zawsze lubiłem filmy noir, a moim ulubionym był film „Ascenseur pour l'échafaud” w reżyserii Louisa Malle'a, autorstwa Milesa Davisa. W Night Call nie chcieliśmy trzymać się klasycznego instrumentarium noir, a jego ścieżka dźwiękowa była tak wszechstronna, jak ogromna obsada napisana przez Anthony'ego, więc spróbowałem przetransponować noir „feel” na bardziej nowoczesny dźwięk.
 
No Time Left - fragment rozmowy nocnej klik
 
3. Jak osiedliłeś się w Night Call? Czy zdarzyło się kiedyś, że dźwięk brzmiał inaczej niż teraz? 
 
Ustaliliśmy dźwięk z Anthonym po wielu ruchach wstecz i przy użyciu materiałów referencyjnych - myśląc o tym już początku mieliśmy esencję  i byliśmy w stanie zawęzić to dość szybko! Pierwsze utwory demo, które stworzyłem, miały bardziej jazzowy charakter, ale kiedy zdecydowaliśmy się na tożsamość dźwiękową Night Call, ścieżka dźwiękowa stała się bardziej elektroniczna. 
 
4. Którzy inni artyści, muzycy, filmowcy itd. mieli największy wpływ na twoją pracę w Night Call? Jaką inspirację namalowałeś dźwiękiem? 
 
Jest ich wiele, ale najbardziej rozpowszechni byliby: 
 
Jon Brion ( ze względu na jego zdolność do tworzenia bardzo intymnych partytur, z prostymi, ale potężnymi motywami ); 
Nima Fakhrara ( zwłaszcza jego ostatnia praca nad Detroit, wiedziałem od początku, że chciałbym mieć takie samo podejście do muzyki, jak tworzenie bardzo organicznego, analogowego brzmienia syntezatora elektronicznego, pozostając bardzo daleko od muzyki lat 80. lub obecnej synthwave ); 
Akira Yamaoka ( ze względu na jego trip-hopową pracę nad serią Silent Hill i Shadow of the Damned, ma bardzo unikalny styl atmosferyczny podczas wykonywania trip-hopu, w którym się kręciłem ). 
Inni, którzy zainspirowali mnie w tym projekcie to: Alexandre Desplat, Olivier Derivière, Shoji Meguro, Air…
 
Night Call zadebiutuje w dystrybucji cyfrowej na platformie Steam 17 lipca, w wersji na PC. 
 
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja Prasowa

Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners