87°
0
dodano: 2021-02-20 06:00:01

Podsumowanie BlizzConline 2021 - Jak Blizzard poradził sobie w zupełnie nowych warunkach?

aktualności publicystyka Podsumowanie BlizzConline 2021 - Jak Blizzard poradził sobie w zupełnie nowych warunkach?

Ceremonia otwarcia oraz pierwsze atrakcje BlizzConline 2021 jest już za nami. Dziś pojawią się kolejne atrakcje. Jak wypadło dotychczas wydarzenie?

Tegoroczna edycja wydarzenia niestety musiała odbyć się tylko i wyłącznie poprzez sieć, w związku z czym także i ta korporacja musiał stanąć przed zadaniem obrania odmiennego kierunku wydarzenia.

Impreza zrealizowana została poprawnie, poza wstępem oraz zakończeniem, które były przegadane i prezentowały się jak wystąpienie polityczne, aniżeli część imprezy dla graczy. Pomiędzy pojawiła się zasadnicza treść, która miała nas rozgrzać tego wieczoru oraz zachęcić do śledzenia kolejnych paneli.

Jakie gry pokazano podczas BlizzConline 2021?

Zdziwiłem się faktem, że szybko zapowiedziano co zostanie pokazane i jak się faktycznie okazało, niczego nowego z Overwatch 2 nie zademonstrowano. Późniejsze dialogi to coś, co stanowi zawód względem poprzednich edycji oraz genialnych animacji, które zapadał w pamięci fanów i graczy niezaangażowanych. Dopiero w sesji po wydarzeniu pokazano nową treść, wyglądającą niestety jak treść jakiejś aktualizacji....

Nowości do Hearthstone'a nieźle wprowadzono, wskazując nam na to, że deweloperzy mają wiele kart z tajemnicami do wypuszczenia w późniejszym czasie.

Sporo czasu poświęcono na World of WarCraft, które zarówno w ramach rozszerzenia Shadowlands jak również i Classica oraz nowego dodatku, otwierającego dla marki nową, ciekawą drogę.

Tak naprawdę najwięcej uwagi poświęcono Diablo IV, Diablo 2 Ressurected oraz Diablo Immortals, które razem stworzyły dla siebie niezłą dawkę pozytywnych emocji. Całość ostatecznie wypadła naprawdę atrakcyjnie i przyjemnie. To zdecydowanie był najlepszy fragment 

Podsumowanie BlizzConline 2021 - Jak wypadła wirtualna impreza Blizzarda?

Nietypowa tegoroczna edycja niestety stała pod znakiem długich sesji mówionych, w wyniku czego spędziliśmy trochę czasu na wysłuchiwaniu stanowisk polityczno-ideologicznych, z małym zakresem growych.  Pomiędzy tymi sesjami znalazło się nieco ogłoszeń, które mimo wszystko prezentowane były w bardzo, bardzo krótkich formach. To musi dziwić, ponieważ nic się nie dzieje specjalnie w branży gier, a niektóre z gier aż się prosiły o pokazanie czegoś więcej przed samymi sesjami dotyczącymi poszczególnych propozycji.

BlizzConline niestety był małym zawodem, z jednej strony praktycznie wszystko gdzieś w sieci wyciekło, a jakby tego było mało materiały jako takie były strasznie krótkie. Szkoda, że nie zdecydowano się pokazać czegoś więcej, aby następnie przeprowadzić jeszcze ciekawsze oraz efektowniejsze rozmowy dotyczące poszczególnych aspektów gier. Na tle całej branży "Zamieć" i tak wypadłą naprawdę, naprawdę dobrze!

A jak Wy oceniacie wydarzenie? Co sądzicie o tym wydarzeniu? Brakuje Wam fizycznego Blizzconu? Dajcie znać w komentarzach!

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!


Komentarze (0):
Reklama