Nim zło powróci w Diablo IV i Diablo Immortal, czyli jak kształtował się fenomen serii Diablo?

lubiegrac publicystyka Nim zło powróci w Diablo IV i Diablo Immortal, czyli jak kształtował się fenomen serii Diablo?
Nim zło powróci w Diablo IV i Diablo Immortal, czyli jak kształtował się fenomen serii Diablo?



Tamer Adas | 9 marca 2021, 06:00

Seria Diablo na przestrzeni lat doczekała się sporej historii fenomenu, przyciągającego uwagę wielu graczy. Jakie gry przyniosły sukces cyklu i marki jako takiej? - Krótki przegląd produkcji w świecie Sanktuarium.

Jak po krótce kształtował się sukces cyklu Diablo?

Po dużych zmianach powoli "Zamieć" próbie powrócić do swojej legendarnej formy, a nim to się stanie, warto przynajmniej pokrótce przejrzeć, jakie tytuły złożyły się na fenomen serii, której rozgrywka przez generacje kształtowała komfort grania oraz przykład jak mocno można przyciągać społeczność.

Wszystko rozpoczęło się w 1996 roku, gdy na rynku ukazała się pierwsza odsłona, rozpoczynająca wielką modę na walkę ze złem, na czele z samym tytułowym demonem, panem wszystkich niegodziwości ze świata piekielnych otchłani. To właśnie wtedy starcia pomiędzy Piekłem oraz Niebem ujrzeliśmy w tego typu formie.

Za sprawą Diablo 2 gracze ponownie wybrali się  w tę podróż w 2000 roku, stając się jeszcze większym fenomenem, przekładającym się jednocześnie na wspomnienia dotyczące wielkiej dawki mroku, mającej całkowicie dominować nad Sanktuarium. Jak się później okazało, był to wspomnieniowo na tyle duże przywiązanie, że przełożyło się... na mieszane przyjęcie na starcie Diablo 3! Dopiero dodatek Żniwiarz Dusz przywrócił "balans" pomiędzy oryginalną wizją artystyczną, a obrazem historii obecnym w głowach fanów.

Co niebawem czeka markę Diablo?

W lutym 2021 roku, podczas BlizzConline 2021 dowiedzieliśmy się, że w produkcji znajduje się nie tylko skrytykowane początkowo i wielbione na testach Diablo Immortal oraz wciąż nieukształtowane do końca Diablo IV, ale także spodziewać się możemy Diablo 2 Ressurected, czyli remastera opracowanego przez znane studia Vicarious Vision (po premierze wciągniętego do Blizzard Entertainment). Ci ostatni debiutowali poprzez ten projekt debiutuje w strukturze Blizzarda.

To trzy motory napędowe, które mają ponownie przywrócić serię na jej właściwe miejsce, cały czas mają na uwadze fakt, że wcześniejsze porażki były szeroko komentowane.

67a_diablo_P 

Gry z serii Diablo:

 

Barbarian_Wizard_tif_jpgcopy_P 

Pakiety zbiorcze/kolekcje Diablo:

D3_RoS_screen_(4)_tif_jpgcopy_P 

Seria książek Diablo:

  • Diablo. Wojna grzechu: Prawo krwi, 
  • Diablo. Wojna grzechu. Tom II: Smocze łuski,
  • Diablo. Wojna grzechu: Fałszywy Prorok,
  • Diablo: Dziedzictwo krwi,
  • Diablo Archiwum,
  • Diablo: Pajęczy księżyc
  • Diablo Czarna Droga,
  • Diablo III. Zakon
  • Diablo III. Nawałnica światła,
  • Diablo III. Żniwiarz Dusz.

Więcej o książkowej serii Diablo, przeczytacie w serwisie granice.pl.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners