Diablo III: Reaper of Souls to tytuł pierwszego rozszerzenia do trzeciej części jednej z najpopularniejszych serii hack-and-slash w historii, którego autorem jest studio Blizzard Entertainment. Dodatek wprowadza do gry piąty akt, kontynuujący historię z podstawki. Fabuła skupia się wokół Anioła Śmierci, Maltaela, który postanawia raz na zawsze zakończyć odwieczny konflikt istot niebiańskich z demonami. W tym celu postanawia on wykraść Czarny Kamień wiążący duszę Diablo, który ludzie postanowili ukryć przed światem. Maltael nie przebiera w środkach – jego ofiarą padają nie tylko demony, ale i ludzie. Anioł Śmierci jest w stanie wykradać ludzkie dusze, a zmarłych zmieniać w swoje sługi, dlatego stanowi on bezpośrednie zagrożenie dla mieszkańców Sanktuarium. Akcja rozszerzenia toczy się w gotyckim mieście Zachodnia Marchia i w jego okolicach. Prócz nowych przygód i lokacji, Reaper of Souls wprowadza do gry szóstego bohatera. Jest nim ciężkozbrojny Krzyżowiec, odpowiednik Paladyna z „dwójki”. W walce posługuje się on dużą tarczą, ciężkim orężem i magią, co czyni go skutecznym wojownikiem zarówno na krótkich, jak i średnich dystansach. Wzmocniona została również armia wroga – pojawiły się nowe rodzaje przeciwników, w tym upadłe anioły. Wraz z dodatkiem limit doświadczenia wzrósł do 70 poziomu, w związku z czym każda klasa może zdobyć nowe umiejętności i runy. Zupełnie zmodyfikowano system poziomów mistrzowskich - zniknął górny limit poziomów doświadczenia, a dodatkowo "paragon" dotyczy teraz wszystkich maksymalnie doświadczonych postaci gracza obecnych na jednym koncie. Ponadto, teraz system ten pozwala własnoręcznie rozdysponować punkty między 4 zakładki - cechy główne, atak, obrona i cechy użyteczne. Kolejną nowością są zupełnie nowe wyzwania dla graczy - małe lochy służące do polowania na lepszy sprzęt, Próby Nefalemów stanowiące zestaw szybkich, ale trudnych zadań dla odważnych, a także inne, ciekawe udoskonalenia. Twórcy zdecydowali się zmodyfikować system zdobywania łupów. W porównaniu z oryginalnym Diablo III, z pokonanych wrogów wypada mniej przedmiotów, ale za to są one wartościowsze oraz - dzięki funkcji zwanej Smart Drops - lepiej dopasowane do klasy postaci prowadzonej przez gracza. Pod względem stylistyki, oprawa graficzna w Reaper of Souls jest mroczniejsza niż w podstawowej wersji gry. Różnica widoczna jest nie tylko w nowych lokacjach, lecz także w wyglądzie ekwipunku. W świecie gry pojawia się mistyczka, nowy rzemieślnik, u którego da się dokonać wizualnej modyfikacji wyposażenia by dostosować je do ponurego klimatu rozszerzenia, ale można także (za odpowiednią opłatą) wylosować nowe statystyki dla danego kawałka sprzętu.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Diablo III: Reaper of Souls - komentarze (21):
Będzie grane
Świetnie że Blizzard wraca do korzeni Diablo i słucha fanów, bo gra wygląda bardzo klimatycznie. A rozgrywka wiadomo bardzo dobra, a nawet lepsza bo bez domu aukcyjnego.
Jeeeeeej! Dodatek do Diablo III
Diablo jedna z najlepszych gier Blizzarda
fajna gierka polecam
najlepiej zainwestowany hajs w tamtym roku ;d
najlepiej zainwestowany hajs w tamtym roku ;d
Świetnie
Podoba mi się mroczniejszy klimat tego dodatku. Mam nadzieję że Blizzard tego nie zepsuje.
Diablo zawsze spoko
Diablo zawsze spoko
KUPUJE NA WEJŚCIU !!!!
Jakoś nie przekonują mnie to wole zdecydowanie produkcje innych wydawców choćby Torchlight II ale zobaczymy zagrać trzeba
Bardzo fajny dodatek polecam
Bardzo fajny dodatek polecam
Jak przystało na serie Diablo każdy musi w nią zagrac :) Polecam 10/10
W końcu jakiś powiew świeżości w Diablo 3. Fabuła jest super, a rifty i zadania w trybie przygodowym są mega wciągające. Jednak po jakimś czasie to wszystko zaczyna się nudzić. 8/10
chce kupić
Kolejny świetny dodatek . polecam :)
Kolejny świetny dodatek . polecam :)
Moim zdaniem taka gra jak diablo 3 bez AH robi się trochę bezsensowna przedtem przynajmniej się opłacało farmić bo hajs się zgadzał xD