Tamer Adas | 5 lipca 2023, 06:00
Już wkrótce nastąpi otwarcie nowej linii czasowej serii Mortal Kombat, poprzez którą Netherrealm Studios oraz Warner Bros. Interactive Entertainment odświeżą markę z wielką historią. W poniższym wpisie przyglądamy się bliżej najlepszym częściom, okresom, rozwinięciom cyklu oraz zaletom, które spowodowały, że smoka z logo marki kojarzą praktycznie wszyscy gracze.
NetherRealm Studios zdecydowało się nieco zresetować serię [SERIES], która ma już przeszło 30 lat i może się pochwalić znakomitą przeszłością. W zasadzie nikt nie mógł się spodziewać tego, że nieco przerysowana, choć sprytnie opracowana strategia dostarczyła graczom na automatach masę zabawy. To właśnie tam narodził się wielki sukces, z czasem rozwijający lekko zdystansowane do siebie podejście, brutalne ciosy, efektowne Fatalities, niezwykłe kombinacje oraz szereg postaci, którymi chce się spędzać z graczami kolejne godziny zabawy...
Historia [SERIES] sięga jeszcze roku 1992, gdy na automatach Arcade po raz pierwszy można było się zapoznać z niezwykłą bijatyką z wyrazistym pomysłem na siebie, niezwykłymi bohaterami oraz słynnym już Turniejem Smoka, w ramach którego gracze mogą pokazać swoje umiejętności. Mało kto by się spodziewał, że po przeszło 30 latach będzie to w dalszym ciągu niezwykle mocna marka nie tylko w sekcji bijatyk.
Reboot cyklu w [SERIES] w 2011 roku okazał się wielkim odrodzeniem, które już nie wiązało się tylko z historią, ale także na stałe zaczęło kojarzyć się także z najwyższą jakością, przywiązaniem do dziedzictwa oraz połączeniem go z nowymi pomysłami, kreatywnymi rozwiązaniami i atrakcyjną formą prezentowania opowieści. To spowodowało, że dziś możemy delektować się grą z twardymi i cenionymi podstawami, gwarantującymi jakość.
W 2023 roku doczekamy się resetu marki [SERIES], która otrzyma nową linię czasową oraz możliwość poeksperymentowania fabułą, historią bohaterów oraz nowymi wydarzeniami, których społeczność jeszcze nie miała okazji ujrzeć w akcji. Tym razem to Liu Kang ma status boga i nie zamierza z niego zrezygnować, nawet pomimo tego, że jego raj nie będzie tak idealny, jak mógł się jeszcze niedawno wydawać...
Przez wiele, wiele lat seria [SERIES] wyrobiła sobie markę swoją brutalnością, która na przestrzeni lat być może nie była aż tak często uznawana za kontrowersyjną, ale... nie ulega wątpliwości fakt, że po dziś dzień to właśnie ona jest jednym z najbardziej znanych elementów. Marka związała się nie tylko z prostą do nauczenia się rozgrywką, ale i oferującą masę satysfakcji z opanowania mechanik, wykończonych efektownie pękającymi kośćmi czy masakrami, zwieńczonych niezwykłymi Fatalities, które zapisały się w historii całej branży. W zasadzie nikt nie próbował dojść do tego poziomu czy nawet skopiować tego typu mechaniki. Zobaczymy co po problemach Warner Bros. Interactive Entertainment będzie się działo dalej, szczególnie z uwagi na potencjalne problemy z licencją na Injustice i świat DC...
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu