Ostatnie sukcesy Green Hell zapewniły Creepy Jar nowe możliwości strategiczne związane ze sprzedażą gry
Polskie studio Creepy Jar podzieliło się informacją, że za sprawą ostatnich sukcesów Green Hell, twórcy mogą obecnie liczyć na niższą marżę ze sprzedaży.
Survival Green Hell osiągnął spory sukces na Steam, dzięki czemu studio może wciąż skutecznie wspierać swój projekt, który... doczekał się obniżenia marży ze sprzedaży!
Po przekroczeniu 10 milionów dolarów ze sprzedaży do 1 lipca 2020 roku (bez uwzględniania Wczesnego Dostępu) studio może liczyć na obniżenie marży ze sprzedaży z 30 do 25%.
Krok ten pozwoli nieco bardziej "poszaleć" w momencie przecen lub przynajmniej zapewni dodatkowe środki na jeszcze dłuższy rozwój gry poprzez następne aktualizacje.
Gra wciąż nie zagościła na konsolach, wobec czego dodatkowe środki zapewnią szansę na lepsze wypromowanie produkcji lub dotarcie do szerszej grupy graczy.
Wciąż przed PC-towcami jest darmowa aktualizacja dodająca przepustki sezonowe, dzięki czemu społeczność otrzyma jeszcze większą porcję wyzwań do zrealizowania.
Green Hell ukazało się 5 września 2019 roku na komputerach osobistych (Steam). Wersje na konsole PlayStation 4 i Xbox One produkcja pojawi się w 2020 roku.
Creepy Jar S.A. to jedną z kilkunastu polskich firm na
NewConnect.
źródło: Informacja prasowa