VARSAV Game Studios zaprezentowało portfolio i harmonogram wydawniczy zaplanowany na 2021 rok!

lubiegrac news VARSAV Game Studios zaprezentowało portfolio i harmonogram wydawniczy zaplanowany na 2021 rok!
VARSAV Game Studios zaprezentowało portfolio i harmonogram wydawniczy zaplanowany na 2021 rok!



Tamer Adas | 18 kwietnia 2021, 21:41

VARSAV Game Studios zaprezentowało portfolio 2021, prezentując harmonogram nadchodzących tytułów na najbliższe miesiące.

W bieżącym roku polska spółka gamingowa VARSAV Game Studio planuje zaoferować graczom aż cztery tytuł ze swojego portfolio. Gwiazdą zestawienia jest obiecujące Giants Uprising, które w ramach Wczesnego Dostępu ma być dostępne do sprawdzenia w trzecim kwartale.

Nim to nastąpi planowane jest zapewnienie darmowej wersji demonstracyjnej oraz prezentacje rozgrywki i atutów nadchodzącej gry. Ta niebawem pojawi się na letnim festiwalu Steam.

Ponadto w ramach procesu wydawniczego w czwartym kwartale zagości Path of Calydra, czyli polsko-brazylijska propozycja produkowana z FinalBoss Games. Tytuł zmierza na komputery osobiste oraz Nintendo Switch.

W tym roku zapoznać się możemy także z Everdream Valley oraz TP Project, opracowywane przez odpowiednio Mooneaters i Cyber Rain Games.

Zapoznaj się także z: Władca Pierścieni MMO zostało anulowane! Konflikt Amazonu z Tencentem pogrzebał projekt

 

Najważniejszym projektem realizowanym obecnie w studio jest oczywiście Giants Uprising. Krytyczny feedback, który zebraliśmy w poprzednim roku przekonał nas, że dynamiczny gameplay, który testowaliśmy na etapie pre-alpha rozminął się z oczekiwaniami graczy. W związku z tym przez blisko rok pracowaliśmy nad zmianami w gameplayu i zapewnieniem najwyższej możliwej jakości. Dziś jest to zdecydowanie mroczniejszy i bardziej brutalny tytuł, a wiele kluczowych elementów, w tym system walki, zostało gruntownie przemodelowanych - opisuje projekt Łukasz Rosiński, prezes Varsav Game Studios.

Potencjał rozwoju Giants Uprising jest ogromny, ale różne są też kierunki w którym projekt może podążyć, dlatego kolejne kroki muszą zostać uargumentowane należytym zainteresowaniem graczy. Przykłady takich spółek jak The Farm 51, czy Creepy Jar wskazują, że to właśnie ten okres rozwoju jest kluczowy dla długofalowego sukcesu tworzonych gier. Giants Uprising będzie kształtowane w oparciu o opinię użytkowników - nie wykluczamy nowych lokacji, mechanik czy nawet trybu wieloosobowego. Jednakże, ostateczny rozmach gry oraz kolejne platformy będą zależne od wyników jakie osiągnie gra w ramach Early Access - opisuje nadchodzącą wersję wczesnego dostępu prezes Varsav Game Studios.

The Path of Calydra jest niezwykłą opowieścią o chłopcu, który wylądował ze swoim plecakiem w magicznym świecie i musi stawić czoła różnym przeciwnikom na drodze do celu, jakim jest powrót do domu. Niezwykle doświadczony zespół z FinalBoss, z Marcio Vivasem na czele - weteranem brazylijskiego gamedevu - stworzył fantastyczny system walki, który jest jedną z cech charakterystycznych tej gry. Przy tworzeniu tej produkcji inspirowaliśmy się takimi bestsellerami, jak serie Ori, czy Zelda, szczególnie w zakresie gameplayu i mechanik rozgrywki - opisuje projekt Łukasz Rosiński.

 

VARSAV Game Studios S.A. notowane jest na parkietach NewConnect.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners