Większość graczy uznaje lootboy za hazard. Badanie ujawnia jak wielu członków społeczności tak spogląda na ten element

lubiegrac publicystyka Większość graczy uznaje lootboy za hazard. Badanie ujawnia
Większość graczy uznaje lootboy za hazard. Badanie ujawnia jak wielu członków społeczności tak spogląda na ten element



Tamer Adas | 10 czerwca 2020, 02:30

Lootboxy wciąż są obecne w branży gier, a wielu graczy uznaje je bezpośrednio za hazard. Jak wielu członków społeczności nie akceptuje takich rozwiązań?
 
Ze Zjednoczonego Królestwa przybywają do graczy interesujące dane dotyczące lootboxów oraz opinii graczy dotyczących tego typu formy zarabiania na grach komputerowych.
 
Przeprowadzone tam badanie wskazuje, że aż 74% graczy uznaje wspomniane skrzynki z losowaną zawartością za hazard, co nie pokrywa się z wieloma urzędami w różnych państwach..
 
Ciekawie ta dana prezentuje się w kontekście opinii wskazującej, że aż 64% członków społeczności uznaje gry mobilne za uzależniające i łatwo nakłaniające do wydania pieniędzy.
 
Na "celowniku" znalazły się także gry Free-To-Play, które w 65% są również uznawane za znacząco uzależniające, a mowa jest tutaj o dużej skali, ponieważ oba te rynki mogą się pochwalić znakomitymi przychodami.
 
 
Wspomniane liczby są naprawdę znaczące i potwierdzające, że gracze mogą czuć się niezadowoleni z zaistniałej sytuacji, ewentualny wzrost negatywnych kojarzeń może ponownie pobudzić urzędników do przygotowania odpowiedniej ustawy....

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: fot. Greg Montani z Pixabay https://www.comparemymobile.com/features/fee-to-play/#_the_real_cost_of_free_mobile_games_

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners