Pomaganie od zawsze jest modne. Wielkie firmy robią wszystko co w ich mocy aby spełnić marzenia ludzi, a w szczególności dzieciaków.
Tym razem Bethesda pomogła spełnić marzenie 12-letniego chłopca Wesa cierpiącego na bardzo rzadką odmianę nowotworu (neuroblastoma czyli nierwiak zarodkowy) i udostępniła mu najnowszą odsłonę Fallouta 76. Ten młody człowiek pewnego dnia zdał sobie sprawę, że może już nie zagrać w najnowsze dzieło Bethesdy i napisał do firmy.
Ta z kolei zgodziła się pomóc i do chłopca zawitał sam wiceprezes firmy i przywiózł mu nie tylko jeden z egzemplarzy gry ale także replikę hełmu z pancerza wspomaganego. Całe wydarzenie zarejestrowała na zdjęciach rodzina Wesa.
„Nie mógł zatrzymać gry, bo jest jeszcze za wcześnie. Ale te kilka godzin zabawy sprawiło, że był bardziej szczęśliwy, niż możecie sobie wyobrazić” - napisano we wpisie na Facebooku.
To nie pierwszy raz kiedy Bethesda pomaga spełniać marzenia. Firma organizuje w ramach fundacji Make-A-Wish, wycieczki po studiu dla cierpiących na nieuleczalne choroby dzieci. To część cichej strategii Bethesdy, którą szerzej omówił Todd Howard podczas wywiadu udzielonego Geoffowi Keighleyowi.
Wielu młodych ludzi chce zobaczyć nasze studio - mówił Howard - To pewna konfrontacja z rzeczywistością. Pracujesz dzień w dzień, a potem przychodzi rodzina z dzieckiem. Te dzieci mogą sobie zażyczyć czego tylko chcą, ale przychodzą do naszego studia, ponieważ chcą zobaczyć, jak się robi ich ulubione gry. To jest dotychczas nasze największe osiągnięcie.
Nie mówimy o tym zbyt dużo - dodaje. Teraz o tym opowiadam, ale to bardzo osobista sprawa. Kluczowa kwestia to rodzice, którzy zazwyczaj patrzą na taką wycieczkę jako na fajną rzecz, którą chce zrobić ich dziecko. Ale kiedy widzą setki ludzi w naszej firmie i sposób, w jaki pracujemy oraz naszą pasję, wychodzą z budynku z nową więzią z dzieckiem. To naprawdę magiczne.
Fallout 76 ukaże się 14 listopada 2018 roku na komputery PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
I bardzo dobrze i wiecej takich akcji powinno byc i w Polsce także taki Techland czy CD Projekt powinni pokazać na co ich stać...