Były developer GTA, opowiada o anulowaniu DLC dla GTA V przez GTA online

lubiegrac news Były developer GTA, opowiada o anulowaniu DLC dla GTA V przez GTA online
Były developer GTA, opowiada o anulowaniu DLC dla GTA V przez GTA online



redaktor | 6 lipca 2024, 11:30

Fani GTA V od dawna spekulują, że brak właściwego DLC do trybu dla jednego gracza spowodowany był skupieniem się Rockstar Games na GTA Online, które odniosło ogromny i nieustający sukces. Teraz te przypuszczenia zostały potwierdzone przez byłego artystę kamery Rockstar, Joe Rubino, który pracował nad Max Payne 3 i GTA V.

W wywiadzie wideo z YouTuberem SanInPlay, Rubino ujawnił kulisy powstawania gry oraz dlaczego planowane DLC nigdy nie ujrzało światła dziennego.

"Większość zespołu od razu po premierze Grand Theft Auto V zajęła się Red Dead Redemption 2, a ja zająłem się innym projektem, który był samodzielnym DLC do Grand Theft Auto, które nigdy nie wyszło. To była moja działka. Byłem jednym z głównych montażystów i artystów kamery i zajmowałem się wieloma rzeczami na scenie. Podzieliliśmy nasze zespoły na dwa. Zostałem przy GTA Online i przy tym DLC, w którym Steven Ogg (aktor grający Trevora) miał bardzo ważną rolę," powiedział Rubino.

Wyjaśnił również, że decyzja o wstrzymaniu prac nad DLC była spowodowana sukcesem GTA Online. "Kiedy GTA Online wyszło, było taką kurą znoszącą złote jaja i ludzie tak bardzo to uwielbiali, że trudno było uzasadnić, że samodzielne DLC mogłoby to przebić. Patrząc wstecz, myślę, że można było zrobić oba te projekty. Ale to była decyzja biznesowa," dodał.

Rubino przyznał, że było to dla niego frustrujące, zwłaszcza że prace nad DLC były już w połowie ukończone. "Byłem z tego powodu trochę rozczarowany. Właściwie, dużo mojego rozgoryczenia wynikało z tego, że byłem przekonany, że ten materiał jest niesamowity. Chciałem to kontynuować, dokończyć. Doszliśmy mniej więcej do połowy, a potem wstrzymaliśmy prace, bo GTA Online było tak... Ludzie szaleli na jego punkcie," wyjaśnił.

Biorąc pod uwagę zasoby Rockstar, punkt Rubino, że studio mogło dokończyć w połowie gotowe samodzielne DLC do GTA V, wydaje się uzasadniony. Była to prawdopodobnie decyzja podjęta przez zarząd, a nie przez twórców, którzy z pewnością chcieliby wydać tę zawartość.

GTA Online nadal cieszy się ogromną popularnością. Studio właśnie wypuściło aktualizację Bottom Dollar Bounties i obiecało więcej na resztę roku. Biorąc pod uwagę, że GTA VI jest zaplanowane na jesień 2025 roku, będzie interesujące zobaczyć, jak Rockstar poradzi sobie z przejściem między trybami online obu gier.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Tagi: GTA,
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners