W dniu wczorajszym producenci ze studia Jagex Games Studio ogłosili iż ich produkcja - Chronicle: RuneScape Legends jest już dostępna na platformie Steam. To produkcja strategiczna typu karcianka, która celebruje swoją premierę. Tytuł w niezwykły sposób łączy elementy strategii PvP z taktykami PvE. Jest to duże pole do popisu dla gracza - musi on walczyć z wrogiem nie tylko jego kartami ale siłą persfazji oraz sprytem wytworzyć przeszkody dla przeciwnika. Musi on też tworzyć nowe przygody aby zyskać przewagę. Produkcja przechodziła półroczne B-Testy i finalna wersja wprowadzi system sesji rankingowych, ponad 400 kart, aż siedem wersji językowych, dla zbieraczy osiągnięć Steamowych - ponad 40 osiągnięć, karty Steam i wiele, wiele innych różności. Udogodnieniem jest to iż Ci którzy brali udział w becie to mogą dalej grać bezpośrednio przez klienta gry. Nie stracą oni swoich osiągnięć które zdobyli do dziś po oficjalnej premierze tytułu.
Co po wydaniu gry będzie ona oferować?:
Nowa generacja karcianek - podczas walki z rywalem, karty są zarówno najlepszym przyjacielem gracza jak i jego wrogiem.
Mistrzowie Pięciu Legend - każda Legenda posiada własne strategie niezbędne do zwycięstwa. Szósta Legenda – mistrz zabójców Morvan dołączy do już istniejących postaci tego lata.
Wiele trybów rozgrywki - Eksploracja lochów pozwoli na wykonywanie zadań i zbieranie monet, klejnotów oraz platyny, a tryb rozgrywki solowej pozwoli nauczyć się podstaw gry. Będzie także możliwość walki przeciwko znajomym, a także wzięcia udziału w rozgrywkach rankingowych.
Umiejętności i konfiguracja - Gracze mogą personalizować swoje konto poprzez odblokowanie nowych tytułów i odznak, dzięki ulepszaniu swoich umiejętności i kupowanie nowych koszulek na karty.
„Od stworzenia pierwszego prototypu Chronicle dwa lata temu, najpierw w formie papierowej karcianki dla dwóch graczy, tytuł ten przeszedł niesamowite zmiany zanim dotarł do swej dzisiejszej premiery w formie Chronicle: RuneScape Legends w serwisie Steam. Chronicle wprowadza duże zmiany do gatunku cyfrowych karcianek. Tutaj każda dobrze znana mechanika z gier tego typu, po prostu nie istnieje - ustąpiła miejsca zupełnie nowym, nie możemy się doczekać żeby zobaczyć jak gracze sobie z nimi poradzą i nauczą nowych taktyk i strategii, aby zwyciężyć. Otwarte beta testy okazały się niezwykle pomocne, a gracze przekazali nam cenne uwagi i pomysły na to, jak moglibyśmy ulepszyć Chronicle, tak aby tytuł był jak najlepszy w dniu premiery. Będziemy oglądać walki o pierwsze miejsca w rankingach z zapartym tchem, a także pracować dalej nad grą, aby wkrótce trafiła na platformy iOS i Android!” - podsumowuje James Sweatman
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu