Cyberpunk 2077 zgodnie z zapowiedziami Pawła Sasko ma posiadać zaawansowany system zadań, zgodnie z którym spodziewać się możemy wyjątkowych doświadczeń.
Lead game designer w skrócie w wywiadzie opisał jak ma działać system zadań w nadchodzącej grze rodzimego studia, które chce wejść zgodnie z zapowiedziami na poziom, na kry do tej pory nie wszedł nawet Rockstar.
Otóż zgodnie z zamysłem w grze znajdują się tradycyjne wątki: główny oraz poboczne, przy czym wielką zmianą i nowością ma być możliwość wpływania na ten pierwszy i nietypowe możliwości skończenia gry.
Zgodnie ze wskazaniem nasze poboczne zadania mają wpływać na zadanie poboczne, sprawiając że główna oś ulegnie zmianie w różnych stopniu oraz w różnym miejscu.
Jakby tego mało to wiemy także, że grę będziemy mogli zakończyć bez... ukończenia wspomnianej głównej linii fabularnej, starając się zapewnić graczom jeszcze więcej swobody.
Już przy okazji ostatnich sesji testowych dla dziennikarzy dowiedzieliśmy się o tym jak znacząco odmienne są początki w zależności od tego jaką swoją przeszłość wybraliśmy (Corpo, Street Kid, Nomad).
Cyberpunk 2077 być może trafi na rynek 19 listopada 2020 roku na komputerach osobistych, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, (w dniu premiery sprzętu)Xbox Series X(w dniu premiery sprzętu) oraz w późniejszym terminie na Google Stadia.
Studio CD Projekt RED (w ramach grupy CD Projekt) to jest największą spółką na Giełdzie Papierów Wartościowych w najwyższym segmencie WIG20. Spółka notowana jest także w ramach indexu WIG.GAMES.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu