Do premiery Cyberpunk 2077, tymczasem jeden z twórców zapowiada ambitne plany studia, równolegle ujawniając wycięcie istotnej warstwy gry. Co z hakowaniem?
Max Pears jeden z Level Designerów w polskim studiu zapowiedział, że zgodnie z planami firmy nadchodzący Cyberpunk 2077 ma stanowić kolejny, wyższy standard dla branży gier.
Dotychczas tego typu osiągnięcia realizował Rockstar oraz Blizzard, tymczasem już przy okazji Wiedźmina 3 Dziki Gon, rodzima ekipa zaprezentowała jak powinno się kreować nowoczesne, interesujące zadania i aktywności.
Mowa jest tym razem o hakowaniu, które zgodnie z pierwotnymi zapowiedziami miało odgrywać sporą rolę w grze. Ostatecznie tak się jednak nie stanie, a ta kwestia została w między czasie uproszczona.
Wcześniej zgodnie ze wskazaniami hakowanie miało się rozpoczynać w specjalnych Punktach Dostępu, które następnie miały zapewniać graczom możliwość uzyskania szybkich możliwości hakowania, znanych jako daemon.
Już wiemy, że ostatecznie zrezygnowano z zapowiadanych Punktów Dostępu, wobec czego wprowadzono inny typ mechanizmu. Otóż będziemy mogli inną postać przeskanować, po czym będziemy mogli ujrzeć jakie mamy możliwości wpływania na naszego potencjalnego przeciwnika.
W ramach zabawy istnieć będą elementy określane jako Punkty Dostępów i daemony, przy czym te pierwsze mają służyć w razie ich zhakowania do obniżenia kosztów kolejnych hackerskich działań.
Trzeba przyznać, że jak na tego typu uniwersum możliwości są dość małe, a co za tym idzie być może część społeczności, która wybierze tę ścieżkę rozwoju postaci będzie czuła się oszukana lub zwyczajnie doskwierać jej będzie zbyt niski poziom trudności w określonych sytuacjach.
Pamiętajmy, że po ostatnim przesunięciu daty premiery, gra zagości dwa dni po Assassin's Creed Valhalla, co może mieć ostatecznie wpływa na sprzedaż gry na początku i krótko po debiucie. Od jakości tytułu zależy co się będzie dalej działo i czego się możemy spodziewać po kolejnych miesiącach i przyszłości największego polskiego studia.
Cyberpunk 2077 być może trafi na rynek 19 listopada 2020 roku na komputerach osobistych, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, (w dniu premiery sprzętu)Xbox Series X(w dniu premiery sprzętu) oraz w późniejszym terminie na Google Stadia.
Studio CD Projekt RED (w ramach grupy CD Projekt) to jest największą spółką na Giełdzie Papierów Wartościowych w najwyższym segmencie WIG20. Spółka notowana jest także w ramach indexu WIG.GAMES.
Więcej gier wyprodukowanych przez CD Projekt RED znajdziecie w naszej Encyklopedii gier.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu