Podczas prawie godzinnego pokazu rozgrywki Cyberpunk 2077 ujrzeliśmy jedną z funkcji, z której CD Projekt RED ostatecznie zdecydował się zrezygnować.
Za sprawą Maxa Pearsa oraz Game Reactora dowiedzieliśmy się o jednej z opcji, która ostatecznie nie zagości w grze ze względu na podjęte decyzje projektowe.
Długi okres czasu wiele zmienił i tak też będzie z opcją biegania po ścianach z której ostatecznie zdecydowano się zrezygnować, wobec czego zabawa stanie się jednocześnie nieco bardziej "pozioma".
Wcześniej zobaczyć mogliśmy naprawdę efektowny segment, gdy V przebiegł kilka metrów po ścianie, po czym potężnie uderzył w przeciwnika posługując się ostrzem z ramienia.
Tego typu akcje są często bardzo, bardzo cenione przez graczy, jednakże ich wykonanie wymaga opracowania odpowiedniego projektu poziomu, aby zapewnić odpowiednią ilość przygotowanych ścian, z których będziemy w stanie wyskoczyć w odpowiednim miejscu.
Tego typu wysiłek to naprawdę duża konieczność wprowadzenia przemyślanych fragmentów, co w otwartym świecie również nie byłoby najbardziej optymalne, a jakby tego było mało istniałoby spore prawdopodobieństwo, że tego typu funkcja negatywnie wpływała by na optymalizację, bądź prowokowałaby to wiele rozwiązań, których twórcy mogliby nie przewidzieć, przez co znacząco zachwiałoby balans czy sens danego etapu/zadania.
Jeżeli nieco lub nawet bardzo będzie brakować Wam opcji biegania po ścianach to koniecznie powinniście skierować swoją uwagę ku innej polskiej grze, ku Ghostrunnerowi, gdzie tego typu możliwość będzie w zasadzie standardem! Z resztą to właśnie ten tytuł świetnie (póki co) prezentuje jak projektować poziomy do efektownych skoków z potężnym cięciem czy wbiciem broni białej w przeciwnika.
Cyberpunk 2077 być może trafi na rynek 19 listopada 2020 roku na komputerach osobistych, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, (w dniu premiery sprzętu)Xbox Series X(w dniu premiery sprzętu) oraz w późniejszym terminie na Google Stadia.
Studio CD Projekt RED (w ramach grupy CD Projekt) to jest największą spółką na Giełdzie Papierów Wartościowych w najwyższym segmencie WIG20. Spółka notowana jest także w ramach indexu WIG.GAMES.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu