Dead Cells cały czas się rozwija i otrzymuje w tej chwili bardzo dużą aktualizacją, która zdaniem twórców wprowadza aż 25% więcej zawartości.
Motion Twin wprowadziło dzisiaj zupełnie nową aktualizację, która ma zaoferować nam jeszcze więcej treści oraz bezpośrednio godzin bardzo dobrej rougliteowej zabawy.
Przede wszystkim deweloperzy zadbali o to, abyśmy mogli czerpać więcej satysfakcji wynikającej z poprawy balansu, lepszego level designu oraz grafiki, która ma reprezentować w tej chwili jeszcze wyższy poziom.
Przy okazji zdecydowano się także na zmianę dawnego tieru siły, umiejętności oraz życia, od teraz pojawi się Brutalność, Taktyka oraz Przetrwanie, które obejmować będą następujące kolory: czerwony (wszystkie bronie bez tarcz), fioletowy (wszystkie aktywne umiejętności) oraz zielony (dla wszystkich tarcz).
Od teraz niektóre przedmioty będą posiadać Drugi kolor, dzięki czemu otrzymają dodatkowe boosty w postaci - +18% życia oraz zwiększenia obrażeń czerwonych przedmiotów (dla czerwonych), wzrost fioletowych obrażeń oraz zredukowanie wszystkich cooldownów (dla fioletowych), wzmocnienie zielonych sprzętów i +40% (dla zielonych).
Na koniec pozostał nam jeszcze kwestia kilku innych poprawek, zacznijmy od pojawienia się nowych biomów - Clock Tower i Slumbering Sanctuary, The Watcher stał się obecnie bossem w mid-game'iem, jego miejsce na końcu zajmie inna postać, wszystkie przeklęte skrzynie od teraz będą wyrzucały kolorowe przedmioty oraz wprowadzono kilka nowych przedmiotów, umiejętności czy przeciwników na których będziemy natrafiać.
Przy okazji studio pochwaliło się, że rozeszło się już ponad pół miliona kopii gry, która dopiero teraz zagościła także na GOGu w cenie 16,99 dolarów (u nas to 44,99 zł w promocji aktualnej).
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Oj to już nie te