Death Howl: Emocje i Strategia w Jednym

lubiegrac news Death Howl: Emocje i Strategia w Jednym
Death Howl: Emocje i Strategia w Jednym



redakcja | 19 stycznia 2025, 13:00

Death Howl, nowa produkcja od duńskiego studia The Outer Zone oraz wydawnictwa 11 bit studios, przenosi graczy do świata, w którym smutek przeplata się z taktycznym myśleniem. Ta wyjątkowa gra typu deck-builder z elementami soulslike oferuje przejmującą opowieść o stracie, uzdrowieniu i wytrwałości, osadzoną w mistycznym świecie inspirowanym mitologią nordycką.

Fabuła i Główna Bohaterka

Gracze wcielają się w postać Ro, matki zmagającej się z żałobą, która wyrusza do eterycznego wymiaru, aby odnaleźć ślad swojego zmarłego syna. Świat gry, pełen mrocznych i mistycznych elementów, oferuje rozgrywkę łączącą turowe starcia na siatce z głęboką narracją. Walka wymaga zarówno precyzji, jak i strategicznego planowania, a także umiejętności dostosowywania się do zmiennych warunków.

Mechanika Rozgrywki

W trakcie podróży gracze będą budować i ulepszać swoje talie, eksplorując ponure regiony takie jak „las wyjących cieni” czy „łąki ułudy”. Każdy obszar odblokowuje unikalne karty i nowe mechaniki walki, które pogłębiają warstwę strategiczną. Dodatkowo, szamańskie totemy pozwalają na dalsze ulepszanie talii, co zwiększa szanse na sukces w starciach z potężnymi bossami.

Otwarty Świat i Opowieść

Death Howl rezygnuje z tradycyjnego podejścia do gier typu deck-builder, które polega na powtarzaniu prób po porażce. Zamiast tego gra wprowadza eksploracyjny, otwarty świat, podzielony na zróżnicowane regiony. Każdy z nich kryje fragmenty historii Ro, związane z tematyką miłości i straty, a także pozwala odkrywać tajemnice zapomnianego świata duchowego.

„Utrata ukochanej osoby jest uniwersalnym doświadczeniem. Wierzymy, że nasza opowieść poruszy graczy na głębszym poziomie. Połączenie mechaniki deck-builderów z elementami soulslike oraz rozbudowaną eksploracją sprawi, że gra pozostawi trwały ślad w pamięci” – mówi Malte Burup, reżyser Death Howl.

Wsparcie i Wydanie

Gra jest rozwijana przez trzyosobowy zespół w The Outer Zone, wspierany przez Duński Instytut Filmowy i program „The Games Scheme”. Premiera planowana jest na PC w 2025 roku. Demo gry będzie dostępne na platformie Steam, oferując przedsmak tego, co czeka graczy w pełnej wersji.

Podsumowanie Kluczowych Funkcji

  • Unikalne połączenie: deck-builder z elementami soulslike i otwartym światem.
  • Eksploracja: mistyczne regiony inspirowane mitologią nordycką.
  • Strategiczne walki: turowy system walki z unikalnymi mechanikami kart.
  • Głęboka narracja: poruszająca opowieść o żałobie i uzdrowieniu.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners