redakcja | 5 sierpnia 2025, 15:00
Wyobraź sobie, że możesz poczuć emocje związane z tankowaniem w MMORPG, ale bez konieczności umawiania się z grupą, bez stresu i bez poświęcania godzin na raidowanie. Don't Lose Aggro, nowe dzieło twórcy Orena Korena, przenosi esencję rozgrywki znanej z MMO do pojedynczego gracza, tworząc oryginalny roguelite inspirowany klasykami gatunku.
W grze wcielamy się w tanka, który musi opanować zarządzanie aggro i utrzymać przeciwników z dala od swoich towarzyszy. Brzmi znajomo? Tym razem nie potrzebujesz całego zespołu – wystarczy ty, Twoje umiejętności i dobrze zaplanowany build. Demo jest już dostępne, więc można samemu sprawdzić, jak wygląda to podejście do znanej formuły.
Przeczytaj także:
Twórca gry, Oren Koren, przyznaje, że inspiracją do stworzenia Don't Lose Aggro była jego własna miłość do tankowania w grach MMO. Chciał jednak dać graczom coś, co pozwoli im cieszyć się tą rozgrywką bez konieczności umawiania się z gildią i poświęcania godzin na wspólne sesje.
„Don't Lose Aggro powstało z mojej pasji do rozgrywki tankiem w MMO i chęci stworzenia dostępnej wersji solo, która zachowuje ducha tych mechanik” – mówi Oren Koren. „Chciałem uchwycić klimat rajdów i dynamiki drużynowej, ale bez całej tej otoczki społecznej i zobowiązań czasowych”.
Gra pozwala tworzyć własne buildy inspirowane klasycznymi stylami gry tankiem. Mamy więc do wyboru m.in. zwinnego Dodgera, wytrzymałego Blockera, taktycznego Kitera czy też agresywnego Tauntera. Każdy z nich oferuje inne podejście do walki i zarządzania przeciwnikami, co zachęca do eksperymentowania z różnymi stylami gry.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: informacje prasowe
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu