Dziś ponownie będziemy mogli ujrzeć Outriders, zgodnie z zapewnieniami będzie to materiał poświęcony światowi przedstawionemu i skrawkom rozgrywki.
Rodzime studio wraz z Square Enix tym razem ma zapewnić nam jeszcze większą porcję rozgrywki, starając się jeszcze lepiej nas uzmysłowić na temat tego z czym będziemy mieli do czynienia.
Produkcja osadzona w oryginalnym świecie przedstawionym może okazać się pozytywnym zaskoczeniem, przy czym warto lepiej się zapoznać z projektem na wstępie.
Gra zapewnia nam możliwość zabawy w maksymalnie trio, w którym będzie nam dane będzie mierzyć się z licznymi potworami, stojącymi na naszej drodze ku uratowaniu ludzkości.
Dzisiejszy materiał ma rzucić światło an to co się stało w ramach świata przedstawione oraz tego czego się możemy po nim spodziewać. Ludzkość po trzydziestu latach wciąż musi walczyć o przetrwanie, mierząc się z licznymi zagrożeniami.
Do dyspozycji otrzymamy cztery odmienne klasy, które dodatkowo będziemy mogli modyfikować zgodnie z naszymi specyficznymi potrzebami oraz sprzętem, który okaże się dla nas najbardziej satysfakcjonujący.
Z opóźnieniem wydarzenie wystartowało, zarysowując nam Pierwsze Miasto, pierwszą miejscowość założoną na Enoch. To właśnie tutaj poznamy wyjątkowe potwory, które przez cały czas będą szarżować w naszym kierunku.
Pierwszy fragment ukazuje nam skalę zagrożeń, z którym będziemy się mierzyć. Mowa jest tutaj o licznych potworach, które z wielu stron będą nadciągać w naszym kierunku. To wymusi na nas odpowiednie poruszanie się i wykorzystanie umiejętności.
Twórcy zagwarantują nam sporo okazji do kształtowania interfejsu w taki sposób, abyśmy mogli go dobrać sobie zgodnie z preferowanym stylem. Wiele elementów możemy zarówno aktywować jak i dezaktywować.
Dostępne będzie wiele poziomów trudności, a naszym stałym zadaniem będzie nie tylko wzmacnianie bohatera, ale także i kreowanie jak najbardziej spójnego i pasującego sprzętu, który zapewni nam jeszcze większą skuteczność oraz możliwość rywalizowania na wyższych poziomach świata przedstawionego. Te zapewniać nam będą odmienne nagrody oraz wyzwania i specyfikę. Przygotowano aż 15 tier-ów!
Kombinacje umiejętności nieco przypominają Bulletstorm, w którym PCF zademonstrowało am wiele narzędzi do efektownego eliminowania różnorodnych zagrożeń.
Materiał potrwał jedynie 15 minut, jednakże przy okazji zdecydowano się zapowiedzieć także serię nowych materiałów, które w szczegółowy sposób będą prezentować nam poszczególne aspekty rozgrywki.
Outriders Spotlght w krótkiej formie ukażą nam chociażby klasy postaci jak Tricker, dzięki któremu będziemy mogli bawić się z przeciwnikami, wykorzystując moce do błyskawicznego przemieszczenia się oraz manipulacji czasem. Te cechy zapewnią nam sporą dawkę umiejętności kształtowanych poprzez obszerne drzewko umiejętności.
Do dyspozycji otrzymamy bazowo trzy umiejętności, jednakże te będziemy mogli wymieniać w zależności od potrzeb oraz naszych chęci uzyskania określonej przewagi na mapie.
Twórcy zapewniają, że rozgrywka nie będzie to tytuł w ramach formuły gra jako usługa, a co za tym idzie, to co otrzymamy na start będzie pełnym doświadczeniem. Produkcja cały czas jest rozwijana, a sama gra NIE będzie posiadać mikrotransakcji czy systemu Denuvo.
Outridersma ukazać się w końcówce 2020 roku na konsole PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Series X oraz na komputerach osobistych.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Wyobraznia ludzka nie zna granic i niezle zakrecone potrafia byc tego typu historie jak widac slychac i czuc po tego typu produkcjach ;)