W 1999 roku na rynku pojawiła się gra „Fear Effect”. Docelowo została wydana na pierwsze PlayStation i wyłącznie w języku angielskim.
Gra była przygodówką, której twórcy, studio Kronos Digital Entertaiment, inspirowali się chińską mitologią. Produkcja wyróżniała się wtedy grafiką, która wyglądała jak film animowany. Fabuła skupiała się na trójce najemników (Hana Tsu Vachel, Royce Glas oraz Jacob “Deke” DeCourt) mających uratować córkę pewnego gangstera, a pod względem rozgrywki była podobna do Resident Evil.
Na chwilę obecną została zapowiedziana kolejna odsłona tego cyklu pod nazwą Fear Effect Sedna i ma ukazać się 6 marca na konsolach XONE, PS4, Nintendo Switch oraz PC. W przeciwieństwie do oryginału, ta odsłona ma być taktyczną grą z widokiem izometrycznym. Natomiast akcja ma rozgrywać się w futurystycznym Hong Kongu w cztery lata po wydarzeniach z jedynki.
Najemniczka Hana mieszka razem z Rain i od czasu do czasu bierze jakieś zlecenie. Tym razem jednak wplątała się w grubsza aferę związaną z chińskim ambasadorem we Francji. Jak potoczą się jej losy zobaczymy niebawem, a studio Sushee pracuje jeszcze nad remakiem pierwszej części pod nazwą Fear Effect Reinvented.
Ta odsłona ma jednak charakteryzować się innowacyjna mechaniką zdrowia, która zostanie oparta o poziom strachu, a pasek zdrowia zostanie wyświetlony w postaci wykresu EKG. Daty premiery odświeżonej jedynki jeszcze nie podano.
Fear Effect Sedna i ma ukazać się 6 marca na konsolach XONE, PS4, NSWT oraz PC.
Już mi się to podoba, czekam na gameplay z gry. Cutscenki takie sobie ale ujdzie o ile rozgrywka będzie atrakcyjna, liczę, że nie będzie to płytkie. Graficznie też tragedii nie ma. W jedynkę chyba nigdy nie grałem a przynajmniej nie przypominam sobie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Nie czuję w ogóle tego bluesa. Jakieś to dziwne. Zapowiada się na kolejne odtworzenie podobnych rozwiązań z innych gier.