Jak prezentuje się Low City i czego się możemy po nim spodziewać? Takie pytanie mogło się pojawić u fanów Gamedec, najnowszej gry polskiego studia Anshar.
Co prawda w Warsaw City w ramach świata przedstawionego nie obowiązuje podział miasta na strefy, lecz te tak naprawdę wykreowała sobie sama społeczność. Więcej na ten temat będzie można posłuchać w najnowszym materiale z Gamedec, o którym rozmawiają Łukasz Hacura, producent wykonawczy Anshar Studios oraz Marcin Przybyłek - autorem sagi książkowej.
Low City zapowiada się na miejsce, w którym będziemy się dość często pojawiać w celu pozyskania cennych informacji, lecz o możliwości ich zyskania będzie decydować wiele czynników. Te często będą odmienne i zależne od różnego typu czynników.
Twórcy siłą rzeczy zdecydowali się nie tylko na swoją autorską wersję, ale także nieco ją zmodyfikowali z myślą o fanach klasycznego cyberpunkowego klimatu, którego w tym miejscu nie zabraknie, chociażby z uwagi na to, że nie dochodzi tutaj słońce.
Części miasta składają się nieco z warstw, przez co zachodzą w niektórych z nich anomalie związane z pogodą czy stanem atmosfery w tych gorzej sytuowanych przestrzeniach. To jednak tylko skrawek tajemnic i informacji, kryjących się za tym ciekawym projektem, który powinien się ukazać w przyszłym roku na rynku.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu