Insomniac Games kilka dni temu padło ofiarą masowego ataku ransomware, co skutkowało wyciekiem wielu wewnętrznych i poufnych plików na internet.
Wyciekły treści obejmują w pełni grywalną wersję Marvel's Wolverine, wiele szkiców koncepcyjnych dotyczących nadchodzących gier studia, mapy drogowe, różne prezentacje, dokumenty i slajdy.
Na jednym z slajdów, które pojawiły się na Reddicie, Insomniac Games przedstawia swoje cele wizualne dla postaci Wolverine'a w kategorii Fotogrametrii. Slajd wyjaśnia, jak studio zamierza wykorzystać dane ze skanowania świata rzeczywistego, aby tworzyć realistyczne postacie, a jednym z przykładów poziomu realizmu, którego dążą, jest Senua, bohaterka Hellblade 2.
Slajd Insomniac zaznacza również, jak twórcy mogą użyć danych ze skanowania 4D do tworzenia "żywopodobnych" materiałów, renderować je w silniku gry, a następnie artystycznie dostosowywać modele, aby stworzyć zapadających w pamięć i przekonujących bohaterów.
Przeczytaj również:
Niedawno Ninja Theory zaprezentowało spektakularne modele postaci w nowym zwiastunie Hellblade 2, który został wyemitowany na gali The Game Awards. Studio zawsze mówiło o swoich celach osiągnięcia najbardziej realistycznych wizualizacji dzięki użyciu motion capture i fotogrametrii, co jest również celem Insomniac Games w przypadku Marvel's Wolverine.
Oczywiście pierwszoplanowe studia Sony od wielu lat osiągają światową klasę w tej dziedzinie, dzięki grom takim jak Horizon Forbidden West, The Last of Us Part 2 i seria God of War, by wymienić tylko kilka. Insomniac Games również zawsze byli czołową firmą, jeśli chodzi o modele postaci, ale wydaje się, że studio dąży do osiągnięcia wyższego poziomu realizmu wizualnego w grze Marvel's Wolverine.
Ciekawe jest, że studio umieściło zrzut ekranu z gry ekskluzywnej dla Xboxa, Hellblade 2, wśród wszystkich bohaterów PlayStation. Jest to z pewnością ogromnym uznaniem dla talentu i wysiłków Ninja Theory, dlatego Microsoft przejął to studio w pierwszej kolejności.