Tamer Adas | 20 grudnia 2021, 06:05
Po gali The Game Awards 2021 gracze mogli zadać sobie pytanie "Jak powstał zwiastun Dying Light 2 z TGA 2021?" Jego twórcy z Platige Image zdecydowali się podzielić scenami z prac oraz wieloma intrygującymi informacjami o tym, co udało się zawrzeć na krótkim materiale wideo.
Polscy specjaliście od efektownych zwiastunów po raz kolejny wykonali znakomitą pracę, dzięki której podczas wspomnianej gali mogliśmy ujrzeć jeden z ciekawszych materiałów.
Obejrzany 2,5 miliona razy materiał doczekał się ciepłego przyjęcia, ze względu między innymi na podobne akcenty, jakie znaliśmy z pamiętnej zajawki Dead Island.
Tym razem jednak ujrzeć możemy mroczne, europejskie miasto, w którym hordy zarażonych stanowią wielkie, stałe zagrożenie zmieniające zachowania zwykłych ludzi. Nigdy nie można się poczuć w pełni bezpiecznie, w kilka chwil, sytuacja może się znacząco zmienić.
Efekty wielu godzin prac, wykorzystania skanera 3D oraz współpracy celem jak najlepszego odwzorowania klimatu nadchodzącej propozycji, możecie ujrzeć poniżej wraz ze scenami zza kulis.
Przeczytaj też: Podsumowanie ogłoszeń podczas The Game Awards 2021 - Co można było ujrzeć na żywo?
Zapowiedź survivalowej gry została zrealizowana w konwencji teledyskowej, choć kino grozy również było jednym z odniesień. Na ścieżce dźwiękowej słyszymy evergreen Pixies, „Where is My Mind” w coverze autorstwa Safari Riot. – Elektroniczny, wręcz psychodeliczny charakter muzyki idealnie odzwierciedla potrzeby emocjonalne kluczowe do przekazania w trailerze, a jednocześnie zawiera warstwę tekstową, z którą się utożsamiamy, i która wpisuje się w przedstawione wydarzenia – mówi Tomek Suwalski, reżyser trailera. Za tworzenie pozostałych efektów dźwiękowych odpowiadało Platige Sound.
Twórcy podsycają zainteresowanie graczy zapewniając, że w animacji i w samej grze dobro i zło będą mieszać się ze sobą, więc nigdy nie będzie jednego, czystego rozwiązania. To, co dla jednych będzie dobrym wyborem, dla drugich może być wyborem najgorszym z możliwych. Wszystko będzie zależeć od gracza i jego decyzji. – Ludzie w świecie Dying Light wzięli sprawy w swoje ręce i zaczęli adaptować przedmioty codziennego użytku do warunków, w których przyszło im żyć. Na potrzeby trailera stworzyliśmy przenośną lampę UV zasilana prądem i bateriami, do zawieszania w pomieszczeniach i do używania w terenie. To właśnie o ten przedmiot bohaterowie naszego trailera toczą ze sobą śmiertelną walkę – kontynuuje Suwalski
Do sfilmowania sekwencji z postacią Nightrunnera zostali zaangażowani kaskaderzy specjalizujących się w parkourze, których ruchy zostały dokładnie zarejestrowane w studiu motion capture. – Dość długo szukaliśmy odpowiednich trików dla naszego bohatera. Ruchów, które nie spowodują utraty tempa biegu, a jednocześnie będą wystarczająco spektakularne i niepraktyczne, żeby podkreślić cinematikową nadrzeczywistość. Z pomocą przyszli parkourowcy – opowiada reżyser.
Postaci zakażonych to efekt kreatywnej współpracy artystów Platige i Techlandu. Scenografie powstały z naszego wspólnego wyobrażenia o opuszczonym europejskim mieście. Najbardziej oryginalnym elementem miasta jest jego podział na strefy. Na dachach budynków możemy zobaczyć odradzającą się naturę, połacie trawy i wyrastające z poszyć drzewa. W trailerze miasto jest pełne detalu, porzuconych w ostatniej chwili osobistych rzeczy i mebli – wyjaśnia Jakub Jabłoński, Art Director.
Dying Light 2 Stay Human zadebiutuje na początku przyszłego roku: 4 lutego 2022 roku. Gra ukaże się na komputerach osobistych, PlayStation 4 i Xbox One. Planowane są również dedykowane wydania na PlayStation 5, Xbox Series X oraz Xbox Series S.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu