Kolporter przyciąga uwagę młodego pokolenia. Jak to osiągnięto?

lubiegrac news Kolporter przyciąga uwagę młodego pokolenia. Jak to osiągnięto?
Kolporter przyciąga uwagę młodego pokolenia. Jak to osiągnięto?



Tamer Adas | 1 czerwca 2019, 09:50

Kolporter wbrew pozorom skutecznie przyciąga uwagę młodego pokolenia, które przecież tak intensywnie radzi sobie z cyfrową dystrybucją oraz abonamentami.
 
Sieć Kolporter radzi sobie naprawdę dobrze nawet w warunkach teoretycznie bardzo niesprzyjających. W końcu nowe pokolenia rozpoczynają życie niemalże całkowicie w sieci, a w szczególności w abonamentach oraz cyfrowej dystrybucji. Jak się jednak okazuje "milenialsi" w dalszym ciągu chcą odwiedzać punkty. 
 
Firma od 2015 roku prowadzi sprzedaż produktów gamingowych, które sprzedają się coraz lepiej, trafiając w zapotrzebowanie młodych graczy, którzy nie mają swoich kart bankowych, a poszukują metod to zakupu gry czy usługi. To pokazują to statystyki, zgodnie z którymi wzrost na salonik to 12 %.
 
To dość zaskakując sytuacja ze względu na to, że teoretycznie zakupy w sieci mają być coraz szerzej dostępne, lecz to wciąż saloniki potrafią wykorzystywać rynek i jego wcześniejsze braki oraz problemy.
 
Gry oraz doładowania do gier, konsol i platform gamingowych są dominujące w tej kategorii, ale nie ograniczamy się tylko do nich. To półka produktowa, którą staramy się traktować możliwie szeroko. Obejmuje różnego rodzaju produkty, umożliwiające aktywność w Internecie, czyli również np. internetowe środki płatnicze Paysafecard, karty Google Play czy wprowadzone w ubiegłym roku karty podarunkowe Amazon.de i Allegro – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
 
– Stała aktywność w Internecie, korzystanie z aplikacji, platform, e-sklepów to dziś codzienność dla wielu klientów, zwłaszcza z tzw. „pokolenia milenialsów”. Te produkty są więc dla nich częścią stałych zakupów. Coraz częściej więc saloniki odwiedzają młodsi kupujący, w przedziale wieku 20-30 lat. Szacujemy, że z roku na rok ta grupa kupujących rośnie w naszej sieci o ok. 8-10 procentdodaje rzecznik.

To bardzo dynamiczna kategoria, która praktycznie cały czas ewoluuje. Jej rozwój to proces stały, nieodłącznie związanym z rozwojem technologicznym. Od nas, dystrybutorów i sprzedawców, wymaga szczególnej uwagi – musimy na bieżąco analizować zmieniające się trendy, nowości, a przede wszystkim oczekiwania klientów. Zakładamy, że w tym roku – analogicznie do poprzednich – wprowadzimy kilka nowych rok produktów gamingowychmówi D. Materek.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners