Tamer Adas | 30 kwietnia 2021, 21:05
Kto zagra w Rainbow Six Polish Masters 2021? Kto zagra w Rainbow Six Polish Masters 2021? A kto w BLAST Rising 2021? Poznaliśmy drużyny stające do rywalizacji, a HyperX włączy siły z Red Bull Racing Esports. Natomiast World of Tanks zagościło na Steam! Więcej w Esport News!!
Ubisoft oficjalnie ogłosił, jakie dywizje pojawią się w Rainbow Six Polish Masters 2021. Wśród zespołów grających znajdziemy Nox Esports (zastępujące Izako Boars), devils.one, FORSAKEN (zastępujące w stawce SLAVGENT) oraz Invicta Gaming.
Christopher “One Fate” Keeley, CEO organizacji - Myślę, że jest to fantastyczne. Pieniądze zdecydowanie przyciągają, a ludzie starają się przekuć swoje hobby w pracę na pełen etat - większość graczy musi w końcu podjąć pełnoetatową pracę, kiedy zaczynają iść przez życie. Możliwość wygrania większych pieniędzy oznacza zatem, że gracze będą bardziej zaangażowani w ciężką pracę! -
Mikołaj “mkay” Misiorny, Kapitan Zespołu - Myślę, że powiązanie Polish Masters z Polish Cup to dobry pomysł, zwłaszcza że przysłuży to podtrzymaniu ekscytacji rozgrywkami przez większą część sezonu a także pomoże utrzymać stabilność drużynom. Wyższa pula nagród zawsze jest na plus, a podzielenie jej 70/30 jest rozsądne zważywszy na prestiż, jakim może się pochwalić Masters, który kwalifikuje zwycięzcę do CL. -
Patryk Puzio, CEO organizacji - Udział w R6 Polish Masters jest dla FORSAKEN to początkiem nowej i ekscytującej drogi. Nie planujemy się zatrzymywać nawet na chwilę, więc naszym celem na ten sezon jest puchar i awans dalej. Mam nadzieję, że szybko zadomowimy się na e-sportowej scenie Rainbow 6, dlatego trzymajcie kciuki! -
Bartosz “el_neco” Micyk, CEO organizacji - Rok esportowy w Rainbow Six Siege - zapowiada się niezwykle interesująco z punktu widzenia organizacji i myślę, że z punktu widzenia zawodników również. Najpierw ogłoszenie Polish Masters z pulą 70 000 zł, co na pewno podziałało na wyobraźnię, dodatkowo zmiana Polish Cup Winter, na Polish Cup przy jednoczesnej puli 30 000 zł i wydłużeniu rozgrywek do 14 tygodni - to jest coś! -
Ponadto dowiedzieliśmy się, że od 4 maja 2021 roku rusza pierwszy z dwóch turniejów kwalifikacyjnych w ramach systemu double elimination. W ten sposób wytypowane zostaną 4 zespoły dołączające ostatecznie do stawki. Kolejny turniej wystartuje 11 maja.
Następnie odbędzie się a z 14-tygodniowa rywalizacja ligowa, w ramach systemu BO1, po czym nastąpi wielki finał.
Poznaliśmy zespoły, które staną do rywalizacji w ramach turnieju BLAST Rising 2021, organizowanego przez organizacje BLAST i Fantasyexpo. Od 3 maja w zawodach brać udział wezmą 24 zaproszony drużyny, które będą mogły powalczyć o nagrody z puli 30 tysięcy dolarów.
Grono rozszerzono z 16 do 24 zespołów, dzięki czemu gracze będą mogli obserwować lepsze pojedynki w Counter Strike Global Offensive.
Alexander Lewin, wiceprezes dystrybucji i programowania w BLAST, powiedział - Jesteśmy zachwyceni, że udało nam się zebrać aż 24 drużyn o 19 różnych narodowościach, które zagrają w BLAST Rising. Aby dać tym drużynom, a przede wszystkim ich kibicom, miejsce do kibicowania, nawiązaliśmy współpracę z “domowymi komentatorami”, którzy będą śledzić poczynania zespołów ze swojego kraju. Cieszymy się z komentatorów z RTP, Zonixx, KRL, Pelajaatcom, Spiffing Brit, The War Room i wielu innych. Angielska transmisja odbędzie się na kanałach twitch.tv/BLASTtv oraz youtube.com/BLASTRising. -
Bartosz Wilczek, Head of esports, Fantasyexpo - Zeszłoroczna edycja BLAST Rising by Fantasyexpo była bardzo udana, ale także mocno edukacyjna dla nas. Zebraliśmy nowe doświadczenie i nie spoczywamy na laurach, tylko stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. Poszerzyliśmy listę uczestników, a dzięki dużej różnorodności wśród narodowości drużyn i jesteśmy pewni, że dotrzemy do wielu społeczności CS:GO. Mamy solidny i doświadczony zespół odpowiadający za produkcję, komunikację i inne ważne składowe turnieju, dlatego jestem przekonany, że wszystko jest w dobrych rękach i będzie niesamowite show esportowe!
Grupa A
|
Grupa B
|
Grupa C
|
Grupa D
|
Grupa E
|
Grupa F
|
[AKTUALIZACJA] Doszło do sporej zmiany w składach, w wyniku czego w miejsce Anonymo i Sprout, pojawiły się MAD Lions oraz Tricked.
Oficjalnie ogłoszono w minionym tygodniu, że HyperX z Red Bull Racing Esports łączą siły, w wyniku czego pierwsza z firm stanie się partnerem w kwestii urządzeń peryferyjnych. W ten sposób producent zapewni najwyższej jakości myszy oraz klawiatury i słuchawki z serii Cloud (takich jak chociażby bezprzewodowe HyperX Cloud Flight S). Logo marki znajdzie się także na koszulkach i karoseriach pojazdów.
Red Bull od lat jest partnerem HyperX podczas turniejów i zawodów odbywających się na żywo z udziałem publiczności, więc rozszerzenie naszej współpracy na sponsorowanie drużyny Red Bull Racing Esports było dla nas naturalnym krokiem — powiedział Paul Leaman, Vice President HyperX w regionie EMEA. - Dostrzegamy też dużą synergię między naszymi markami, ponieważ Red Bull ‘dodaje skrzydeł’ ludziom i ideom. HyperX z pasją uczestniczy w kształtowaniu kultury gamingowej i dąży do tego, aby każdy gracz mógł zrealizować swój pełen potencjał. -
Jesteśmy bardzo dumni z rozwoju i sukcesów naszego zespołu e-sportowego, które pozwalają nam nawiązywać współpracę z innymi liderami rynku — powiedział Oliver Hughes, Red Bull Racing Honda’s Chief Marketing Officer. - Rywalizacja w tak szerokiej gamie wyścigów na symulatorach wymaga utrzymania absolutnego skupienia i koncentracji zarówno podczas treningów, jak i zawodów. Nasi kierowcy muszą bardzo szybko przetwarzać ogromne ilości informacji audio i wideo oraz błyskawicznie na nie reagować. Nic nie może ich rozpraszać. Odpowiednie urządzenia peryferyjne są tu kluczowe, a nawiązana niedawno współpraca z HyperX zapewni naszym zawodnikom lepsze wrażenia dźwiękowe i wesprze ich w rywalizacji. -
Wargaming oficjalnie ogłosił, że od 29 kwietnia bieżącego roku zainteresowane osoby będą mogły sprawdzić World of Tanks na Steam.
W Wargaming, naszym największym sukcesem i dumą jest fakt, że stworzyliśmy grę, którą gracze kochają i grają już od 10 lat. Zbliżliśmy do siebie ludzi z całego świata i siła społeczności jest niezrównana. Wierzę, że World of Tanks dla wielu to coś więcej niż gra, to wyjątkowe hobby dla milionów graczy i tak zostanie w następnych dekadach - podkreśla Wiktor Kisłyj, prezes Wargaming. - To fantastyczne obserwować jak nasza gra rozrasta się o nowych graczy i z dumą witam społeczność Steam w rodzinie czołgistów. -
Jesteśmy niesamowicie szczęśliwi, że łączymy siły z Wargamingiem i witamy World of Tanks na Steamie! To idealny czas aby wskoczyć do czołgu i rzucić się w wir walki! - mówi Nathaniel Blue, przedstawiciel rozwoju biznesu w Valve.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Spis treści:
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu