redaktor | 23 lipca 2024, 14:05
Mattel, Inc., czołowa globalna firma zajmująca się zabawkami i rozrywką dla rodzin, właściciel jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, we współpracy z Outright Games, wiodącym wydawcą gier interaktywnych dla rodzin, ogłosiły pierwszą grę wideo Monster High™ dla obecnej generacji konsol – Monster High™: Skulltimate Secrets™. Gracze będą mogli stworzyć własnego potwora, poznać Boo Crew i pomóc powstrzymać tajemniczy chaos w szkolnych korytarzach. Gra, stworzona przez Petoons Studio, będzie dostępna tuż przed Halloween, 29 października 2024, na Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S oraz PC, dostępna na Steam i Microsoft Store.
Monster High to jedna z najbardziej popularnych marek dla dzieci, pełna fantastycznych postaci, które celebrują swoją wyjątkowość i inspirują do bycia sobą. Linia Skulltimate Secrets zajmuje obecnie 4. miejsce w kategorii Lalki i Akcesoria w USA (YTD 2024) i była na 9. miejscu w 2023 roku. Teraz nawiedzone korytarze otwierają swoje drzwi dla graczy na popularnych systemach gier z Monster High: Skulltimate Secrets, grą jednoosobową, 3D platformówką z fascynującą rozgrywką. Gracze muszą powstrzymać chaos panujący w szkole Monster High™.
Gracze mogą zaprzyjaźnić się z Clawdeen Wolf™, Draculaurą™, Frankie Stein™ i resztą Boo Crew, odkrywając sekrety Ukrytych Pokoi. Wybierz spośród sześciu typów potworów, aby stworzyć unikalną postać, wybierając z szerokiej gamy strasznych fryzur, ubrań i dodatków, aby uzyskać idealne doświadczenie Monster High.
„Monster High nadal rezonuje z dziećmi i fanami jako miejsce celebracji prawdziwego ja, a teraz wprowadzamy nowe postacie i fantastyczną tajemnicę do odkrycia dla graczy na wszystkich głównych konsolach i PC” – powiedziała Erika Winterholler, szefowa rozwoju biznesu, Digital Gaming w Mattel. „Monster High: Skulltimate Secrets pozwala graczom wyobrazić sobie siebie jako część Boo Crew i wyrazić swoją osobowość w wyjątkowy, kreatywny sposób, który promuje inkluzję i kreatywność.”
„Monster High to marka, która naprawdę zachęca fanów do wyrażania siebie i myślenia nieszablonowego. Jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do jej dziedzictwa i wprowadzić Boo Crew nowemu pokoleniu graczy” – powiedziała Stephanie Malham, COO Outright Games. „Monster High: Skulltimate Secrets zaprasza fanów do odkrywania wiernych rekreacji szkoły, przeżywania nowej historii i projektowania własnych postaci. Mattel wspierał nas na każdym kroku, dostarczając narzędzi i wsparcia, aby stworzyć coś wyjątkowego dla fanów starych i nowych.”
Monster High zadebiutowało w 2010 roku, aby stworzyć bardziej akceptujący świat, gdzie każdy czuje się dumny z bycia sobą i ukazania swojego wewnętrznego potwora. Franczyza śledzi grupę nastolatków-potworów, uczących się akceptacji różnic poprzez silne przyjaźnie. Wspólnota, akceptacja i przynależność to kluczowe wartości tej grupy. Od 2022 roku Monster High wprowadza jeszcze większy wpływ na kwestie związane z inkluzją, różnorodnością i wspólnotą, poprzez inspirujące produkty, treści i inicjatywy, w tym społeczną misję marki, Monster High Project Belonging.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu